Jeg har en drøm om at ramme de 130kg.
Vær obs på.. Jeg er IKKE ude efter ideér til træningsprogram osv men KUN min kost

Jeg har tænkt mig at køre en masse weight gainers indenbors, spise for 12 gange om dagen. Jeg er pt oppe på de 7-9 gange om dagen, så 12 burde ikke være sådan et problem at ramme.
De store gutter fra mit lokale træningscenter, dem som går til konkurrencer fortæller mig at jeg skal ramme et kalorie overskud.. (rocket science hehe).. på 10.000 !
Hvorfor så meget? Jeg har et utroligt højt stoftskifte(hvilket jeg også er blevet tjekket for hos lægen op til flere gange). Dvs. jeg kan spise og spise og efter få timer er jeg sulten igen. Det er netop derfor de store gutter fortæller mig at jeg skal gå efter de 10.000 kalorier.
Mit spørgsmål er så:
Er de inde på noget af det rigtige når jeg nu har sådan et højt stoftskifte? Jeg træner 6 gange om ugen.
Og er der noget bestemt form for mad der skal indtages? Har læst mig frem til at en masse går efter junk food metoden pga højt kalorie. Skal jeg være obs på fedt indhold i maden kontra kalorie?
Min frygt er.. At jeg får en kæmpe mave, nærmest se gravid ud. Vil dette blive en realitet eftersom jeg skal bulke på sådan et niveau mht til kalorie indtag?
På forhånd tak
Mvh

Så tag lige og læs linksne igen.