Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

Mrdsmr skrev:The Rookie skrev:Læs, læs og atter læs. Når du føler, at du ved nok, så læs endnu mere..
Carbs + protein pulver er at foretrække. Men det er kosttilskud og ikke et mirakelmiddel.
Hold nu din kæft med det pis der. Jeg er godt klar over det ikke er et mirakelmiddel, men eftersom jeg ikke har prøvet at dele det op i protein og kulhydrat (spand hver for sig) så ville det være rart og vide om der var en smartere måde at gøre det på.. J/c

Mrdsmr skrev:The Rookie skrev:Læs, læs og atter læs. Når du føler, at du ved nok, så læs endnu mere..
Carbs + protein pulver er at foretrække. Men det er kosttilskud og ikke et mirakelmiddel.
Hold nu din kæft med det pis der. Jeg er godt klar over det ikke er et mirakelmiddel, men eftersom jeg ikke har prøvet at dele det op i protein og kulhydrat (spand hver for sig) så ville det være rart og vide om der var en smartere måde at gøre det på.. J/c

Hippokrates skrev:Mrdsmr skrev:The Rookie skrev:Læs, læs og atter læs. Når du føler, at du ved nok, så læs endnu mere..
Flot. Man får virkelig en ustyrlig lyst til at hjælpe dig med den tone. Kulhydrat og proteinpulver vil være at foretrække, hvis det er meningen du tager det i forbindelse med træning? Kulhydrat alene har en effekt ved at fylde glykogendepoterne op, men proteinpulveret skal du bruge for at tilføre aminosyrer til skeletmuskulaturen, for at øge din muskelmasse. Kreatin bør indtages med kulhydrater - og i shaken er et godt bud, da insulinsekretionen er stor efter træning ved indtagelse af en shake med kulhydrat og protein. Jeg er ikke helt sikker på om det overhovedet var det du spurgte om, da dit andet indlæg er lidt mærkeligt formuleret.

SienZ skrev:Du er nu klassificeret i min bog som værende Idiot. Og du er en idiot.
Du er faktisk en af de største idioter jeg har mødt.
Fik jeg nævnt at du er en idiot. Det tror jeg nok. - Godt så, over and out.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Mrdsmr skrev:
jeg kan se at jeg har formuleret mig forkert, hvilket så rammer mig nu med jeres tråde.

Mrdsmr skrev:SienZ skrev:Mrdsmr skrev:The Rookie skrev:Læs, læs og atter læs. Når du føler, at du ved nok, så læs endnu mere..
Du er nu klassificeret i min bog som værende Idiot. Og du er en idiot.
Du er faktisk en af de største idioter jeg har mødt. Lad mig forklare:
Du siger til manden at han skal holde sin kæft med noget, som egentlig er 100% rigtigt. Du har ikke styr på en skid. Ud fra hvad jeg har læst, vel og mærke. Du spørger om du skal supplere med proteinpulver. Hvor skulle vi vide det fra? Det er dumt at supplere med carbs alene, hvis du ikke får nok protein. Hvis du havde læst de artikler som du nu engang blev foreslået, uden at gå amok, havde du nok lært noget idag også, og du havde fået svar på dit spørgsmål, og mange flere.
Hvis du havde gjort så lidt som at læse Newbies Helpfile edit 2.0, så havde du, såvidt jeg husker, også fået svar på spørgsmålet.
Ps. for lidt konstruktivt, med fare for at få verbale tæsk: Læs nogle artikler, og læs newbies helpfile.
Men det er kosttilskud og ikke et mirakelmiddel <-- det der gider jeg ikke høre på.
jeg kan se at jeg har formuleret mig forkert, hvilket så rammer mig nu med jeres tråde.

The Rookie skrev:Mrdsmr skrev:SienZ skrev:Mrdsmr skrev:The Rookie skrev:Læs, læs og atter læs. Når du føler, at du ved nok, så læs endnu mere..
Du er nu klassificeret i min bog som værende Idiot. Og du er en idiot.
Du er faktisk en af de største idioter jeg har mødt. Lad mig forklare:
Du siger til manden at han skal holde sin kæft med noget, som egentlig er 100% rigtigt. Du har ikke styr på en skid. Ud fra hvad jeg har læst, vel og mærke. Du spørger om du skal supplere med proteinpulver. Hvor skulle vi vide det fra? Det er dumt at supplere med carbs alene, hvis du ikke får nok protein. Hvis du havde læst de artikler som du nu engang blev foreslået, uden at gå amok, havde du nok lært noget idag også, og du havde fået svar på dit spørgsmål, og mange flere.
Hvis du havde gjort så lidt som at læse Newbies Helpfile edit 2.0, så havde du, såvidt jeg husker, også fået svar på spørgsmålet.
Ps. for lidt konstruktivt, med fare for at få verbale tæsk: Læs nogle artikler, og læs newbies helpfile.
Men det er kosttilskud og ikke et mirakelmiddel <-- det der gider jeg ikke høre på.
Så det gider du ikke. Så skulle du ikke have stillet spørgsmålet sådan. Det eneste som lige pt, kan hjælpe dig er, at læse artiklerne på boardet + rundt omkring på nettet. Jeg gav blot det "lette" svar, og SienZ kom med et mere uddybbende svar.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster