Min vægt ligger på 60kg, og er 177cm høj.
Jeg har vedhæftet min kostplan for neden.
Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor i alverden min vægt ikke er steget?
Og ja jeg spiser 100% af alt dette som står på kostplanen.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Simpelt. Du spiser ikke nok. Tager du ikke på, så ligger du ikke i overskud.

MadsCristian skrev:Pind skrev:Simpelt. Du spiser ikke nok. Tager du ikke på, så ligger du ikke i overskud.
Kan bare ikke forstå det, synes at det umiddelbart er rimelig meget at spise 3600 kcal om dagen taget i betragtning for min vægt og højde, men jeg må vel bare få nogle flere kalorier på.

Thomas Ø skrev:Det er desværre ikke altid til at regne med det der står på vægten som guideline for om der er sket noget. Har du vejet dig på samme tidspunkt hver gang?(fx om morgenen før du spiser). Prøv desuden at begynd og tage billeder med jævne mellemrum, i samme lys, samme pose osv, og så sæt dem op mod hinanden og se om du kan se forskel. Prøv også at begynde at måle dine arme, lår, mave osv med målebånd, også med jævne mellemrum. Herved burde du få et meget tydligere billed af om der rent faktisk sker noget.

Pind skrev:MadsCristian skrev:Pind skrev:Simpelt. Du spiser ikke nok. Tager du ikke på, så ligger du ikke i overskud.
Kan bare ikke forstå det, synes at det umiddelbart er rimelig meget at spise 3600 kcal om dagen taget i betragtning for min vægt og højde, men jeg må vel bare få nogle flere kalorier på.
Der er ikke andet for. Du kan med fordel tilføje noget grønt og mere rigtig mad. Din kostplan er, sorry to say, lort.

Yilar skrev: p.s hvad er det for noget kakaopulver? 22g protein per 100g, det er jo næsten lige så meget kylling!

Pind skrev:Ja. Der er TYDELIG forskel på de to billeder. Det skyldes poseringen er blevet bedre. Armene bliver roteret mere, så delts og guns bliver vist bedre.
Massen er der ikke kommet meget mere af.

Pind skrev:Ja. Der er TYDELIG forskel på de to billeder. Det skyldes poseringen er blevet bedre. Armene bliver roteret mere, så delts og guns bliver vist bedre.
Massen er der ikke kommet meget mere af.
](./images/smilies/wallbash.gif)

ErikaMaria skrev:Yilar skrev: p.s hvad er det for noget kakaopulver? 22g protein per 100g, det er jo næsten lige så meget kylling!
Det ser nu ikke helt forkert ud? Almindelig bagekakaopulver inderholder omkring de 20 g. protein.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster