Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Ja, lean bulk

qzpR skrev:Bay skrev:Ja, lean bulk
Kan næsten regne ud det er en mellemting?

IkkIgen skrev:Okay, kigger lige på det en gang. tak.

IkkIgen skrev:Okay, det giver meget god mening egentlig.
Er der nogen der har en overskuelig måde at nogenlunde beregne hvor mange kalorier man indtager? Det der med at stå og veje alting tager sku for lang tid.

Moqensen skrev:IkkIgen skrev:Okay, det giver meget god mening egentlig.
Er der nogen der har en overskuelig måde at nogenlunde beregne hvor mange kalorier man indtager? Det der med at stå og veje alting tager sku for lang tid.
Jeg har vejet min kost én gang, og så sat det ind i sidens kostplans program. Derefter har jeg bare husket på hvor meget det. Det er jo nemt nok med antal skiver rugbrød, en pose ris, en portion havregryn, en dåse tun, osv.

Moqensen skrev:En god metode er også at indtage lidt mindre kalorier på dine off-dage. Det kunne være et overskud på 100 kcal på dine off-dage, og så et overskud på 300 på dine træningsdage.
Det skulle også være godt at dyrke noget stille og roligt cardio under bulk.

Bash skrev:Moqensen skrev:En god metode er også at indtage lidt mindre kalorier på dine off-dage. Det kunne være et overskud på 100 kcal på dine off-dage, og så et overskud på 300 på dine træningsdage.
Det skulle også være godt at dyrke noget stille og roligt cardio under bulk.
Det kan jeg ikke se logikken i - du opbygger jo muskler på dine hvile dage, derfor ville jeg da om noget spise mindre de dage hvor jeg skal træne.
Desuden er en marginal på 100 kcal meget svær at administrere i praksis, nu er jeg rimelig striks med min kost men hvis jeg rammer inden for +-200 kcal er jeg fint tilfreds.

Bash skrev:Tja - må indrømme jeg ikke er alt for skarp omkring zig zag diæter da det i mine ører lyder som om der kommer lige så mange cons som pros ved at gøre det.
For at gøre det nemt vil jeg sige at et overskud på 250-300 kcal dagligt vil give udmærkede gains med minimalt fedt. Om man tager 500 i overskud den ene og 100 i overskud den anden er vist petiteser.

Moqensen skrev:IkkIgen skrev:Okay, det giver meget god mening egentlig.
Jeg har vejet min kost én gang, og så sat det ind i sidens kostplans program. Derefter har jeg bare husket på hvor meget det. Det er jo nemt nok med antal skiver rugbrød, en pose ris, en portion havregryn, en dåse tun, osv.

Artz skrev:Moqensen skrev:IkkIgen skrev:Okay, det giver meget god mening egentlig.
Spiser du så det samme hver dag?!

Artz skrev:Moqensen skrev:IkkIgen skrev:Okay, det giver meget god mening egentlig.

Moqensen skrev:Artz skrev:Moqensen skrev:IkkIgen skrev:Okay, det giver meget god mening egentlig.
Ja, stortset.
Jeg skifter kun mellem det kød jeg får til aftensmad, og så veksler jeg mellem to forskellige slags natmad
Jeg gør i øvrigt det samme, så jeg vejer kun kcal én gang ugentligt, højst.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster