Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

8800 skrev:Ligner noget jeg selv vil smide i svælget. Hvordan med mængderne? Hvis du ikke gainer skal der jo nok skrues lidt op der
Jeg slettede btw. den anden logbog.

Ioxer skrev:umiddelbart når jeg kigger på din kostplan, ser det ud som om du mangler sundt fedtmakrel i tomat på rugbrød er altid win!!

Anmoho skrev:Du har trænet i 1,5 år og bænker 50x5? Jeg startede på 40x5 og bænker nu 65x5. Jeg har trænet 3 måneder.
Det er ikke for at være nederen jeg fortæller dig det. Du skal sørge for at få smidt noget i munden. Du er klar over at du er undervægtig med 181 cm, og 60 kg? Hvis du ikke spiser, så spilder du din tid. Og du kan altid tabe dig igen.
Æd. Bestil weightgainer hvis du har svært ved at tage på.

Anmoho skrev:Goddaw. Så er hr. positiv tilbage.
Det undrer mig at du laver cykelopvarmning, når du træner arme. Var det ikke bedre med lidt opvarmning til skulderen i stedet? Faktisk undrer det mig at du i det hele taget fokuserer på cardio når du prøver at gaine muskelmasse. Du vejer jo 60 kg. og har unægteligt ikke brug for at tabe dig mere. I stedet for at powerwalke, så tag en gang hård træning i stedet, nu du alligevel ikke træner mandag.
Anyway. Lav et opvarmningssæt i bænk, og så er du good to go. Så kan du lave noget intervalløb/tabata-løb på din off day.
Overvejet at tonse noget proteinpulver og mælk ned lige før du skal sove?
Forresten, hvordan er det lige du har gjort dig selv fortjent til at holde fri? Just wondering.

caps-iii skrev:...kan desværre ikke træne mandag,
Anmoho skrev: I stedet for at powerwalke, så tag en gang hård træning i stedet, nu du alligevel ikke træner mandag.
caps-iii skrev: hvordan kan du udtale dig om, at jeg ikke træner om mandagen? Det ved du da slet ingenting om?
caps-iii skrev:Jeg laver cykelopvarmning, fordi jeg ikke kender nogle teknikker til hvordan man opvarmer skulderen. Kan du evt. give nogle gode råd?
Anmoho skrev:Lav et opvarmningssæt i bænk, og så er du good to go. Så kan du lave noget intervalløb/tabata-løb på din off day.

Anmoho skrev:caps-iii skrev:...kan desværre ikke træne mandag,Anmoho skrev: I stedet for at powerwalke, så tag en gang hård træning i stedet, nu du alligevel ikke træner mandag.caps-iii skrev: hvordan kan du udtale dig om, at jeg ikke træner om mandagen? Det ved du da slet ingenting om?
Skal vi ikke bare lade det stå for sig selv?caps-iii skrev:Jeg laver cykelopvarmning, fordi jeg ikke kender nogle teknikker til hvordan man opvarmer skulderen. Kan du evt. give nogle gode råd?Anmoho skrev:Lav et opvarmningssæt i bænk, og så er du good to go. Så kan du lave noget intervalløb/tabata-løb på din off day.
Tabata-træning:
http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... ata_method
God træning. Only here to help.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster