Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1725
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1724

Følg bodybuilding.dk på

Carb Cycling

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey there!

Jeg har kigget på noget carb cycling og satser på at prøve det af snart. Princippet er jeg kan æde masser af carbs træningsdage og low-carbs off dage, her er problemet.

Jeg er vant til at spise store mængder rugbrød, som nu skal erstattes af noget protein og fedt på off dage, og har svært ved at finde på noget.

Umiddelbart tænker jeg æg, grøntsager, kød og nødder. Nogle der har gode ideer til noget nemt og billigt?

Forresten er jeg lidt i tvivl om jeg skal gå efter at ramme samme kcal på trænings dage og off dage, any1?

Tak

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

kylling og grønsager er vejen frem for mig her under cut. spiser ca 2 filet kylling om dagen og sådan ca en pose frysegrønt a 600 gr. det er nemt og billigt og du kan tilmed forberede alle dine måltider til næste dag på én gang og så bare smække dem i køleskabet. til variation får jeg lakssteaks 3 aftener om ugen sammen med frysegrønt.

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Ingen logbog

Jeg ville ligge på ligevægtsindtag på trænings dag, evt 5-10% under hvis du har meget fedt at smide.
Og på ikke trænings dag, ville jeg nok ligge på omkring 20-30% under ligevægtsindtag.

letzki skrev:Jeg ville ligge på ligevægtsindtag på trænings dag, evt 5-10% under hvis du har meget fedt at smide.
Og på ikke trænings dag, ville jeg nok ligge på omkring 20-30% under ligevægtsindtag.

Det er da dumt? Det burde om noget være omvendt.

Størst underskud på træningsdage, men det samme underskud hver dag er fint. Dog ville jeg ligge 200-300kcal lavere på off-dage end træningsdage :)

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Hvorfor er det dumt?

Det er netop på trænings dage du skal bruge mest mad for at holde bedre på massen, evt ligge lidt ekstra på(selvom at man ikke kan).

Kom endelig gerne med nogle links, fordi alt hvad jeg har læst om carb cycling siger at man på træningsdag dag skal ha en high carb dag.

letzki skrev:Hvorfor er det dumt?

Det er netop på trænings dage du skal bruge mest mad for at holde bedre på massen, evt ligge lidt ekstra på(selvom at man ikke kan).

Kom endelig gerne med nogle links, fordi alt hvad jeg har læst om carb cycling siger at man på træningsdag dag skal ha en high carb dag.

Du har ret.

Det er som sådan også hovedprincippet i carb cycling at køre high/low carb, men alt afhængig af hvor langt man er i sin diæt kan man også køre high/medium/low carb hvor high carb er refeed dag når depoterne er lave. Man kan derudover time sine kulhydrater endnu mere ved kun at spise dem om morgenen og pre/post træning.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster