Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

AimeeHannah skrev:Jamen indtil nu så har jeg ikke tænkt så meget over det og har bare haft ekstra tøj med til når jeg skifter fra cardio til styrketræning. Jeg har for eksempel en spinning time, går ind og skifter og træner videre med vægte og afslutter med en halv time til 3 kvarter løbebånd/crosstrainer/stepper..
Kan man egentlig bremse sit vægttab hvis man ikke får nok kalorier?? Altså at kroppen modarbejder en fordi den ikke får nok næring??
Har været inde og tjekke andres kostplaner og kan se de spiser pænt meget mere end jeg gør.
Jeg kan se at jeg bliver mindre og mere muskuløs, men fedtforbrændingen/vægten halter lidt bagefter.
Aimee

DonKahle skrev:AimeeHannah skrev:Jamen indtil nu så har jeg ikke tænkt så meget over det og har bare haft ekstra tøj med til når jeg skifter fra cardio til styrketræning. Jeg har for eksempel en spinning time, går ind og skifter og træner videre med vægte og afslutter med en halv time til 3 kvarter løbebånd/crosstrainer/stepper..
Kan man egentlig bremse sit vægttab hvis man ikke får nok kalorier?? Altså at kroppen modarbejder en fordi den ikke får nok næring??
Har været inde og tjekke andres kostplaner og kan se de spiser pænt meget mere end jeg gør.
Jeg kan se at jeg bliver mindre og mere muskuløs, men fedtforbrændingen/vægten halter lidt bagefter.
Aimee
Du skal huske og ligge i kalorie overskud en gang om ugen, eller en gang hver 14 dag. Hvis du ligger i kalorie underskud med 500 kcal hver dag, begynder din krop at tilpasse sig, så den skal bruge færre kalorier i løbet af dagen, derved går nogle folk i stå med deres vægttab.
Kig lidt i den her artikel, der står en masse gode ting omkring dine problematiker :-)
artikler/bodybuilding/bodybuilding/cut-til-sommer.html

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster