Går igang med at cutte fra imorgen af, og ville se hvad i synes om kostplanen.
Er en pige på 17 år, som har styrketrænet i godt og vel 9 måneder, 4-5 gange om ugen.
Vejer 67 kg, og vil meget gerne ned på de omkring 62-63 kg.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thaden skrev:Det er alt for lidt, og du vil gå rundt og være konstant sulten på det der...

Uvidende skrev:thaden skrev:Det er alt for lidt, og du vil gå rundt og være konstant sulten på det der...
Hvad vil du foreslå?
Jeg træner i tidsrummet 15-17.30, så der har jeg ikke mulighed for at indtage noget føde.
Er også laktose intolerant, så har f.eks ikke mulighed for at indtage en skål skyr, som har massere af proteiner, til et mellemmåltid.

thaden skrev:Uvidende skrev:thaden skrev:Det er alt for lidt, og du vil gå rundt og være konstant sulten på det der...
Hvad vil du foreslå?
Jeg træner i tidsrummet 15-17.30, så der har jeg ikke mulighed for at indtage noget føde.
Er også laktose intolerant, så har f.eks ikke mulighed for at indtage en skål skyr, som har massere af proteiner, til et mellemmåltid.
Jeg ville foreslå at du som en start, udregner dit ligevægtsindtag, og så som udgangspunkt følger det.
Samtidigt vil jeg foreslå dig at få noget mere mad, fordi 1600kcal dagligt, er alt for lidt hvis du er så aktiv som du skriver du er.

Uvidende skrev:thaden skrev:Uvidende skrev:thaden skrev:Det er alt for lidt, og du vil gå rundt og være konstant sulten på det der...
Hvad vil du foreslå?
Jeg ville foreslå at du som en start, udregner dit ligevægtsindtag, og så som udgangspunkt følger det.
Samtidigt vil jeg foreslå dig at få noget mere mad, fordi 1600kcal dagligt, er alt for lidt hvis du er så aktiv som du skriver du er.
Mit ligevægtsindtag er 2474, så jeg burde vel ligge på omkring 1900 kcal om dagen hvis jeg ikke siger forkert? Men jeg ved bare ikke hvad jeg ellers kan indføre i kosten, som er høj på proteiner og ikke har så mange kulhydrater.

Arizon skrev:Noget mange piger misforstår er EN TING.
Kulhydrater er IKKE farlige.
Så længe du ligger i underskud skader carbs altså slet slet ingenting.

Bjørnson skrev:Uvidende skrev:thaden skrev:Uvidende skrev:thaden skrev:Det er alt for lidt, og du vil gå rundt og være konstant sulten på det der...
Hvad vil du foreslå?
Mit ligevægtsindtag er 2474, så jeg burde vel ligge på omkring 1900 kcal om dagen hvis jeg ikke siger forkert? Men jeg ved bare ikke hvad jeg ellers kan indføre i kosten, som er høj på proteiner og ikke har så mange kulhydrater.
Lidt mere sundt fedt ville også være fint når du har kalorier at give af

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster