Nedenstående er min kostplan, som jeg lige har redigeret lidt på, så jeg tror den er rigtig fin nu.
Inden jeg lavede den om, og har kørt med indtil videre, var der 100g græsk salat, men som også indeholder lidt sukker. Det er blevet skiftet ud med mere grønt, samt jeg har taget 2tsk honning fra post workout (der var 3 tsk før).
Dvs der er taget en del sukker fra og lagt mere grønt ind og bliver kørt sådan som det ser ud på billedet, fra imorgen (eller det kommer an på de inputs jeg får her nu).
Mine macros og kcal er fine, vil udelukkende have inputs til, om selve produkterne på min kostplan er ideel for cut og til at komme endnu længere ned i BF%, under 10%, eller der kan laves ændringer.
"Grape juice uden sukker" er en grapefrugt jeg selv har presset og drukket saften fra. Det var det eneste i databasen, der mindede om det, macro-mæssigt.
"Eftermiddag" er preworkout, mange complexe carbs for energi. De 15g proteinshake er primært for at give smag til min pre-workout shake, der bl.a. indeholder Glutamine og L-Carnitine her under cut. Bruger nok nærmere kun 10g.
"Aftensmad" er postworkout shake.
"Aften" er første rigtige måltid efter træning (1 time efter postworkout shake).
- Det hele er i den rækkefølge som det står.
"Milk protein smooth, Rasperry" er casein.
Ved godt at pulver ikke er at foretrække, men har et stramt budget, og har holdt det som minimalt som jeg synes jeg kan.
Selvom det ikke fremgår, så får jeg i alt 400g kylling, da det jeg køber indeholder lage. Så gram-mæssigt, passede det mere, at jeg kun regnede ud fra 360g.
Så ja, inputs til hvad der skal erstattes, for at komme endnu længere ned i BF, eller det ser fint ud
Pft.