Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KasperS12 skrev:Hej. Jeg har overvejet at starte med at bulke men har nu nogle spørgsmål.
Hvis jeg skal bruge 3100 kalorier for normalindtag, hor meget skal jeg så bruge når jeg cutter?
Skal man stadig tage 2g protein pr kilo og 1g sund fedt pr kilo om dagen?
Hvordan skal man sætte sin træning op? Og skal man træne lige så ofte som før som var 4-5 gange om ugen?.
Skal man desuden tage de samme øvelser, eller kan man tage lidt mindre?

aien89 skrev:Hælder du kakaomælk på dine havregryn om morgenen?
Der ville jeg måske hellere bare hælde noget skummetmælk på. Så sparer du ca. 100 kcal og en masse kulhydrater, men opnår stadig ca. sammen proteintal.

KasperS12 skrev:aien89 skrev:Hælder du kakaomælk på dine havregryn om morgenen?
Der ville jeg måske hellere bare hælde noget skummetmælk på. Så sparer du ca. 100 kcal og en masse kulhydrater, men opnår stadig ca. sammen proteintal.
Hælder mælk på. Men det ikke så meget at jeg ville skrive det på. Drikker kakao ved siden af

aien89 skrev:KasperS12 skrev:aien89 skrev:Hælder du kakaomælk på dine havregryn om morgenen?
Hælder mælk på. Men det ikke så meget at jeg ville skrive det på. Drikker kakao ved siden af
Det er så op til dig. Bare husk, at der nok skal omkring 200ml til at dække dine havregryn, og det vil give 75 ekstra kalorier i regnskabet.

KasperS12 skrev:aien89 skrev:KasperS12 skrev:aien89 skrev:Hælder du kakaomælk på dine havregryn om morgenen?
Det er så op til dig. Bare husk, at der nok skal omkring 200ml til at dække dine havregryn, og det vil give 75 ekstra kalorier i regnskabet.
Skal jeg droppe ting som kakao og pasta så?. Får bare ikke så mange proteiner og fedt så

KasperS12 skrev:Denne kostplan er lavet som bulking. Synes bare det svært at følge. Har f.eks ikke nogle mandler

aien89 skrev:KasperS12 skrev:Denne kostplan er lavet som bulking. Synes bare det svært at følge. Har f.eks ikke nogle mandler
Okay, så følg mine råd, og evt. skær dit indtag af cashew-nødder ned fra 50 til 30g. Så skulle du vidst være omkring 2700 og klar til at cutte.

KasperS12 skrev:aien89 skrev:KasperS12 skrev:Denne kostplan er lavet som bulking. Synes bare det svært at følge. Har f.eks ikke nogle mandler
Okay, så følg mine råd, og evt. skær dit indtag af cashew-nødder ned fra 50 til 30g. Så skulle du vidst være omkring 2700 og klar til at cutte.
Så skær ned på pasta, fjern al kakao og skær ned på nødder?

aien89 skrev:KasperS12 skrev:aien89 skrev:KasperS12 skrev:Denne kostplan er lavet som bulking. Synes bare det svært at følge. Har f.eks ikke nogle mandler
Så skær ned på pasta, fjern al kakao og skær ned på nødder?
Netop. Og mangler du stadig at fjerne nogle kalorier, kan du udskifte al din letmælk med skummetmælk

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster