Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

asdda skrev:Som emnet siger: snack inden sengetid?
Jeg er startet på cut og har brug for en snack inden sengetid, fattig på carbs og noget der godt at spise om aftenen :-)
Håber i kan hjælpe!

ErikaMaria skrev:Hvor mange kcal har du at gøre med, og hvor meget protein, kulhydrat og fedt har du tilbage? Det gør det lidt nemmere at tænke igennem og finde nogle spændende alternativer.
- Og ja man kan få skyr med smag, men der er en del cabs i, så vidt jeg husker. Jeg ville fortrække selv at tilføre smag.

..
...

Nikolaskirk skrev:Spis bare et stykke rugbrød eller 2 gulerødder eller noget simpelt, som giver mæthedsfornemmelse så du kan falde i søvn!
Det synes jeg i hvert fald, der er det værste under cut, at gå sulten i seng!

patrickmylius skrev:Nikolaskirk skrev:Spis bare et stykke rugbrød eller 2 gulerødder eller noget simpelt, som giver mæthedsfornemmelse så du kan falde i søvn!
Du burde helst undgå de carbs som rugbrød indeholder lige inden senge tid

Pind skrev:patrickmylius skrev:Nikolaskirk skrev:Spis bare et stykke rugbrød eller 2 gulerødder eller noget simpelt, som giver mæthedsfornemmelse så du kan falde i søvn!
Hvorfor ?

patrickmylius skrev:Pind skrev:patrickmylius skrev:Nikolaskirk skrev:Spis bare et stykke rugbrød eller 2 gulerødder eller noget simpelt, som giver mæthedsfornemmelse så du kan falde i søvn!
Hvorfor ?
Hvad skal du bruge kulhydrater til inden senge tid?. Du skal jo ikke yde meget kan man vidst roligt sige..

. Men hytteost med Skyr?... Dette optages da ikke hurtigt så vidt jeg ved:P
patrickmylius skrev:Mit forslag var jo som sagt ikke protein pulver inden sengetid. Men hytteost med Skyr?... Dette optages da ikke hurtigt så vidt jeg ved:P

patrickmylius skrev:Pind skrev:patrickmylius skrev:Nikolaskirk skrev:Spis bare et stykke rugbrød eller 2 gulerødder eller noget simpelt, som giver mæthedsfornemmelse så du kan falde i søvn!
Hvorfor ?
Hvad skal du bruge kulhydrater til inden senge tid?. Du skal jo ikke yde meget kan man vidst roligt sige..

patrickmylius skrev:Du kan Evt spise.
Low Carb "Ris al amante" Stavet!?!?
100g, Skyr
100g, Cheasy 0,2% Hytteost.
20g Hakkede mandler
5g vaniliepulver/ eller en lille klat vanilie essence.
Bland først skyr og Hytteost, der efter tilsæt sødemiddel og den form for vanilie du bruger og til sidst de hakkede mandler..
Samt Sødemiddel..
Enten på køl i 20 min, men kan sagtens spise direkte bag efter!.. Det smager fortryllende! Enjoy. Low Carb- High prot - god fedt lige inden senge tid.. Og self lavt på kcal...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster