Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyngbeck skrev:Hej, kig i artikel arkivetder er en fin artikel.

Lystfiskeren skrev:Skærer ned i kulhydrat indtaget og lader fedt blive og øger i protein.
Træner tungere end normal dvs. færre reps.
Holder mig fra dropset, superset osv.

Lyngbeck skrev:Hej, kig i artikel arkivetder er en fin artikel.

dlr.ma skrev:Lystfiskeren skrev:Skærer ned i kulhydrat indtaget og lader fedt blive og øger i protein.
Præcis.
Og bare godt med protein. 300 g. om dagen er ganske normalt for mit vedkommende :-)

Casper.S skrev:dlr.ma skrev:Lystfiskeren skrev:Skærer ned i kulhydrat indtaget og lader fedt blive og øger i protein.
Præcis.
Og bare godt med protein. 300 g. om dagen er ganske normalt for mit vedkommende :-)
Og det er selvfølgelig fuldstændig åndsvagt med 300 g.![]()
Flere prt. under cut - helt klart, men 300? lol.

Casper.S skrev:dlr.ma skrev:Lystfiskeren skrev:Skærer ned i kulhydrat indtaget og lader fedt blive og øger i protein.
Præcis.

dlr.ma skrev:Ser ikk noget problem i det? Har bygget masse under mit cut, sååe.. Det virker mere end godt på min krop!![]()

Ryan skrev:dlr.ma skrev:Ser ikk noget problem i det? Har bygget masse under mit cut, sååe.. Det virker mere end godt på min krop!![]()
Hvordan definerer du masse, som muskelmasse? Hvis du mener du har øget muskelmassen under cut, hvordan har du målt dig frem til det?
Jeg har endnu ikke set noget videnskabeligt belæg for at et indtag på over ca. 1,8 g. pr. kg kropsvægt bør anbefales. Så 300 g. må for de fleste siges at ligge lige i overkanten..

Præcis.

Præcis.

congoboy skrev:Lyngbeck skrev:Hej, kig i artikel arkivetder er en fin artikel.
Nu har jeg lige læst den der artikel, vil det sige at man faktisk skal drikke en shake inden man skal spise for at begrænse sulten??

dlr.ma skrev:Ryan skrev:dlr.ma skrev:Ser ikk noget problem i det? Har bygget masse under mit cut, sååe.. Det virker mere end godt på min krop!![]()
Hvordan definerer du masse, som muskelmasse? Hvis du mener du har øget muskelmassen under cut, hvordan har du målt dig frem til det?
Jeg har endnu ikke set noget videnskabeligt belæg for at et indtag på over ca. 1,8 g. pr. kg kropsvægt bør anbefales. Så 300 g. må for de fleste siges at ligge lige i overkanten..
300 gram er ikke unormalt..
Ja fået muskelmasse under cut. Ja via vægt og fedt % målinger.. ialt har jeg fået 8 målinger på 2 måneder og start var vægten 96,6 kg. med en bf. på 20.. Nu er vægten 93,7 med en bf på 14 :-)

Micha Østergaard skrev:Hvis der stadig er nogle som læser dette indlæg, har jeg et lille sidespørgsmål, til de der har erfaringer med cut. Er det normalt hele tiden at føle sig sulten når man ligger i 500 kcal underskud, eller skulle man helst lidt vænne sig til det?
På forhånd tak.

Qmega skrev:Micha Østergaard skrev:Hvis der stadig er nogle som læser dette indlæg, har jeg et lille sidespørgsmål, til de der har erfaringer med cut. Er det normalt hele tiden at føle sig sulten når man ligger i 500 kcal underskud, eller skulle man helst lidt vænne sig til det?
På forhånd tak.
Det er i høj grad normalt, at man er sulten når man ligger i underskud med 500 kcals, især hvis din krop har vænnet sig til bulk.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster