Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Taekwondo body skrev:Hej BB´er lige et hurtigt spørsmål Hvor meget taber i jer de 2 første uger under cut ? Jeg godt klar over man taber meget væske når man går fra at bulke 500 gram om ugen til - 500 gram. men på 5 dage har jeg tabt 2,5 kg Jeg tisser rigtig ofte iforhold til før, så meget af det er self væske. jeg har øget vægten de to træningsdage jeg har haft i denne uge så regner ikke med det er gået ud over min muskel %, og følger min kostplan på 3100 kcal om dagen og vejer alt min mad så er helt sikker, så det er jo ikke fordi jeg sulter mig

DonKahle skrev:Taekwondo body skrev:Hej BB´er lige et hurtigt spørsmål Hvor meget taber i jer de 2 første uger under cut ? Jeg godt klar over man taber meget væske når man går fra at bulke 500 gram om ugen til - 500 gram. men på 5 dage har jeg tabt 2,5 kg Jeg tisser rigtig ofte iforhold til før, så meget af det er self væske. jeg har øget vægten de to træningsdage jeg har haft i denne uge så regner ikke med det er gået ud over min muskel %, og følger min kostplan på 3100 kcal om dagen og vejer alt min mad så er helt sikker, så det er jo ikke fordi jeg sulter mig
Måske du har vejet dig på et skævt tidspunkt, vej dig helst samme tidspunkt og samme dag på ugen så det bliver mere præcist. Kigger du i andre indlæg, så er der nogle som har tabt sig 4,5 kg den første måned.
Hvis du holder dig omkring de 500 kcal underskud så skal det nok gå, går det stadig for hurtigt så skru lidt op for dit kalorie indtag :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster