Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Med al respekt for dit gennemførte vægttab, ser jeg ikke rigtig nogen 'sommerform' at cutte ned til, medmindre det for bare betyder at være tynd. Jeg ville med dit nuværende udgangspunkt helt klart begynde et stille og roligt gain. Det er jo ikke sådan, at man bliver tyk på 3 måneder, så længe man bare gør det rigtigt. Sats på at gaine ~1kg om måneden og byg så stille og roligt på. Det vil se langt bedre ud til sommer.

TheCzech skrev:Med al respekt for dit gennemførte vægttab, ser jeg ikke rigtig nogen 'sommerform' at cutte ned til, medmindre det for bare betyder at være tynd. Jeg ville med dit nuværende udgangspunkt helt klart begynde et stille og roligt gain. Det er jo ikke sådan, at man bliver tyk på 3 måneder, så længe man bare gør det rigtigt. Sats på at gaine ~1kg om måneden og byg så stille og roligt på. Det vil se langt bedre ud til sommer.

De har en lav fedt% og laver en masse mavebøjninger, ingen tvivl om det, men that's it.
mrsgloreet skrev:Jeg synes ikke dem på billederne ligner nogen som løfter vægte.De har en lav fedt% og laver en masse mavebøjninger, ingen tvivl om det, men that's it.

Trådstarter har hverken meget muskelmasse eller lav fedt%. Jeg vil også anbefale at bulke de næste 10-12 måneder og derefter cut til næste sommer og så bulk igen og cut igen og så en gang til og SÅ har du et fedt form om 2-3 år. I den her sport skal man tænke langsigtet med mindre man krudter den
Det vigtige er, at fremgangen hele tiden er der. Held og lykke med det!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster