Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 814
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 812

Følg bodybuilding.dk på

Cykel- vs løbetræning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB

Jeg er 173 cm høj og vejer 62 kg. Inden i læser videre, vil jeg lige skrive at jeg er i gang med en proces som går ud på at spise alt hvad jeg kan for at få fedt på kroppen.

Da jeg sidder meget ned på mit arbejde, får jeg lyst ti l enten at løbe eller cykle når jeg får fri, men tanken om at jeg skal spise endnu mere efter sådan en løbe eller cykeltur er forfærdelig. Måske jeg bare skal se sandheden i øjnene?

...Anyways
Hvis jeg nu bare gerne vil træne mine ben for motion og muskelhedens skyld, hvad ville så være bedst for mig, som ikke vil tabe vægt, men stadig dyrke motion.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvorfor vil du have fedt på kroppen? Er muskler ikke bedre?
Styrketræner du?

Reputation point: 65

Kostplan: Vis kostplan

Stenalt skrev:Hvorfor vil du have fedt på kroppen? Er muskler ikke bedre?
Styrketræner du?

Ja jeg styrketræner.

Jeg er meget tynd, og vil gerne tage på. Dog føler jeg stadig at jeg har brug for at bevægene benene efter arbejde.

forstår ikke, du spørger os hvordan du kan motionere men stadig blive fed? du må lige give en forklaring?
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog

Træn ben med vægte? De bliver ikke større af cykling og løb. Tværtimod.

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Moose skrev:forstår ikke, du spørger os hvordan du kan motionere men stadig blive fed? du må lige give en forklaring?

Okay.. Forestil jer, at selvom jeg træner ben (tirsdag, torsdag og lørdag), dvs. Leg press øvelser osv osv. så har jeg stadig et behov for at få løbet eller cyklet en tur på 1 time til halvanden hver dag. Sådan er jeg bare. Er det muligt at undgå at tabe mig samtidigt med at jeg får løbet eller cyklet den time om dagen?

Forstår godt at i ikke helt kan catche mit drift, men det er lidt svært at forklare.

baalund skrev:
Moose skrev:forstår ikke, du spørger os hvordan du kan motionere men stadig blive fed? du må lige give en forklaring?

Okay.. Forestil jer, at selvom jeg træner ben (tirsdag, torsdag og lørdag), dvs. Leg press øvelser osv osv. så har jeg stadig et behov for at få løbet eller cyklet en tur på 1 time til halvanden hver dag. Sådan er jeg bare. Er det muligt at undgå at tabe mig samtidigt med at jeg får løbet eller cyklet den time om dagen?

Forstår godt at i ikke helt kan catche mit drift, men det er lidt svært at forklare.

Nej det er ikke umuligt. Du skal bare spise det mere.

Reputation point: 65

Stenalt skrev:
baalund skrev:

Nej det er ikke umuligt. Du skal bare spise det mere.

Ja jeg tænkt' det sgu nok. Nåh, men jeg må prøve. Man bliver jo altid rigtig sulten efter sådan en løbetur, så jeg må bare gå til den. Tak for svaret du

Du træner hverken ben med løb eller cykling, men med squat.
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Du må presse dig til at spise mere og oftere. Ellers byt lidt rundt på dine madvaner så du får flere kalorier indenbords. f.eks. bytte vand eller skummet mælk ud med sødmælk, spise en håndfuld nødder om dagen osv. Indtag flydende kalorier da det ikke mætter så meget som mad

Reputation point: 5

toto_G4M3R skrev:Du træner hverken ben med løb eller cykling, men med squat.

Men alligevel kan jeg mærke en forskel, når jeg har løbet dagen før og sidder ned hele dagen på arbejdet. Det kan jeg ikke rigtig med mine normale benøvelser i fitness centeret.. Jeg får ikke den samme træng til at rejse mig en gang i timen, så jeg normalt får hvis ikke jeg har løbet langt dagen før

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster