Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Twana skrev:Heej alle kunne i finde på og score en pige/kvinde med muskler med over arme osv som er pumpet som jeg har set på de her billeder for og være ærlig de er pisse ulækkert piger med muskler kunne i finde på og komme sammen med en pige med muskler og det hele? være ærlige?

Twana skrev:Heej alle kunne i finde på og score en pige/kvinde med muskler med over arme osv som er pumpet som jeg har set på de her billeder for og være ærlig de er pisse ulækkert piger med muskler kunne i finde på og komme sammen med en pige med muskler og det hele? være ærlige?

schulz skrev:Twana skrev:Heej alle kunne i finde på og score en pige/kvinde med muskler med over arme osv som er pumpet som jeg har set på de her billeder for og være ærlig de er pisse ulækkert piger med muskler kunne i finde på og komme sammen med en pige med muskler og det hele? være ærlige?
For det første burde dette nok stå i offtopic. For det andet er det nok et lidt upassende sted at spørge siden det er et fitness/bodybuilding forum, hvor folk som regel kan lide muskler. For det tredje har mange forskellige synspunkter vedrørende hvad "pumpet" er i deres øjne. For det fjerde handler det ikke altid kun om udseendet, men også om personen er sød/flink/rar. For det femte så har alle folk muskler, lige meget om det er mænd eller kvinder, så ja, kunne godt finde på at komme sammen med en pige med muskler, det har alle mennesker :)

Twana skrev:ja ved jeg godt det er det indre der tæller men er det ikke lidt klamt man kan se hendes biships og bryst muskler det er sgu ulækkert synes jeg
engangs knald er ok men ikke kæreste

schulz skrev:Twana skrev:Heej alle kunne i finde på og score en pige/kvinde med muskler med over arme osv som er pumpet som jeg har set på de her billeder for og være ærlig de er pisse ulækkert piger med muskler kunne i finde på og komme sammen med en pige med muskler og det hele? være ærlige?
For det første burde dette nok stå i offtopic. For det andet er det nok et lidt upassende sted at spørge siden det er et fitness/bodybuilding forum, hvor folk som regel kan lide muskler. For det tredje har mange forskellige synspunkter vedrørende hvad "pumpet" er i deres øjne. For det fjerde handler det ikke altid kun om udseendet, men også om personen er sød/flink/rar. For det femte så har alle folk muskler, lige meget om det er mænd eller kvinder, så ja, kunne godt finde på at komme sammen med en pige med muskler, det har alle mennesker :)

Vil Ha Badboy skrev:schulz skrev:Twana skrev:Heej alle kunne i finde på og score en pige/kvinde med muskler med over arme osv som er pumpet som jeg har set på de her billeder for og være ærlig de er pisse ulækkert piger med muskler kunne i finde på og komme sammen med en pige med muskler og det hele? være ærlige?
LooooooooL =D> :lol: =D>

Twana skrev:jeg trækker hellere fede damer end muskel løse piger

Bay skrev:Twana skrev:jeg trækker hellere fede damer end muskel løse piger
Tak. Du gør samfundet en tjeneste :)

cj8000 skrev:Twana skrev:jeg trækker hellere fede damer end muskel løse piger
Fint, så vi andre fri for dem

Twana skrev:Jamie eason åbner jeg gerne døren for fuck hun er lækkker !

Twana skrev:snakker om bodybulidning

Twana skrev:damer med muskler

Twana skrev:ja det er det jeg mener

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster