Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A. Szollosi skrev:Man kan altsaa ikke gaine styrke, uden samtidig at faa masse.

Bone-14 skrev:A. Szollosi skrev:Man kan altsaa ikke gaine styrke, uden samtidig at faa masse.
Jo det kan man godt.
Til topicstarter: Det gælder om for dig at bevarer muskelmassen under dit cut og det gør du bedst ved at træne efter hyperthropy.

A. Szollosi skrev:Bone-14 skrev:A. Szollosi skrev:Man kan altsaa ikke gaine styrke, uden samtidig at faa masse.
Jo det kan man godt.
Til topicstarter: Det gælder om for dig at bevarer muskelmassen under dit cut og det gør du bedst ved at træne efter hyperthropy.
Har du nogle kilder paa det?

A. Szollosi skrev:Bone-14 skrev:A. Szollosi skrev:Man kan altsaa ikke gaine styrke, uden samtidig at faa masse.
Jo det kan man godt.

A. Szollosi skrev:Man kan altsaa ikke gaine styrke, uden samtidig at faa masse.

James Last skrev:A. Szollosi skrev:Bone-14 skrev:A. Szollosi skrev:Man kan altsaa ikke gaine styrke, uden samtidig at faa masse.
Jo det kan man godt.
Hans kilde er neurale tilpasninger.
Selvom du mister muskelmasse kan du sagtens øge i styrke. Jeg vil dog ikke anbefale, at han træner mod hypertrofi. Det vil være det dummeste forslag ever i min verden.

Garik skrev:James Last skrev:A. Szollosi skrev:Bone-14 skrev:A. Szollosi skrev:Man kan altsaa ikke gaine styrke, uden samtidig at faa masse.
Jo det kan man godt.
Hans kilde er neurale tilpasninger.
Selvom du mister muskelmasse kan du sagtens øge i styrke. Jeg vil dog ikke anbefale, at han træner mod hypertrofi. Det vil være det dummeste forslag ever i min verden.
Hvorfor er det dumt? Om du træner styrke eller for hypertrofi - i bund og grund handler det jo at stimulere musklerne, så kroppen "tror", den har brug for dem. Så hvorfor ikke bare køre på med volumniøs træning, hvis man har energien til det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster