Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

rba skrev:I bb verden hersker der at hvis man er bodybuilder og ønsker at opbygge muskelmasse og få en flot krop, så skal man køre i en rep range der hedder 6-10 & 8-12.. Men omvendt er der også mange der siger at det er godt fks. at køre 5x5 i de 3 store, ligesom jeg selv gør lige pt. Men hvorfor ikke kører i den anbefalede BB rep range i de store løft ligeledes?? Hvis styrke er en ligegyldig faktor for en, hvorfor så ikke bare køre 3x10, 4,8, 4x12 eller noget helt fjerde??

rba skrev:Så en god blanding er hvad vi er ude i??

voimakas skrev:jeg syntes også det kan være svært at holde en god teknik i de store øvelser hvis man kører mange gentagelser pga. kaliumsalte

Muuhko skrev:voimakas skrev:jeg syntes også det kan være svært at holde en god teknik i de store øvelser hvis man kører mange gentagelser pga. kaliumsalte
/Fixed

voimakas skrev:Muuhko skrev:voimakas skrev:jeg syntes også det kan være svært at holde en god teknik i de store øvelser hvis man kører mange gentagelser pga. kaliumsalte
/Fixed
kaliumsalte-fordelingen mellem muskelcellerne og væsken omkring dem, danner trætheden i musklerne. Dannelsen af mælkesyre beskytter musklerne mod lammelse.
er det rigtigt forstået Muuhko?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster