Pind skrev:Lad være med at lave den fejl og tro på hvad der står på dit pas. Det er mål med sko på. Mit pas siger 184 cm, og jeg blev målt til 178,5 cm ved indvejning. Find ud af hvor høj du reelt er nu, så du ikke står med problemet til indvejning. Det har du ikke lyst til. Trust me, jeg taler af erfaring.
This ^
Jeg havde lavet samme fejl til dette års debutantstævne. Havde målt mig til 194 derhjemme, og da jeg så står til stævnet er jeg kun 190,5. Det ville sige, at jeg pludselig havde 3,5 kg mindre at lege med. Jeg var HELDIG at veje ind 100 gram under min maks vægt. Havde jeg vejet mere, så var jeg endt i bodybuilding -100 eller +100. Der ville jeg aldrig have en jordisk chance.
Ligeledes målte forbundet mig til 190 cm lige ud i fredags til DM. Altså endte jeg i -190 modsat -198, som til debutantstævnet. Jeg "klagede" også over det, men det var der ikke noget at gøre ved. Det gjorde mig egentlig ikke noget, da jeg gerne vil stå i et stort felt af atleter og konkurrere. Men jeg kan sagtens se, at jeg slet ikke fyldte ordentligt ud, i forhold til flere af de andre.
Så gør dig selv den tjeneste, at have 100% styr på det, som Pind også skriver.