Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Herakle skrev:Ja du er helt galt på den. Formålet med dekon er ikke at komme tilbage med øget styrke. Tvært imod!
At dekonditionerer går ud på at vende dine muskler FRA at løfte tungt. Dvs at du vender tilbage og kan løfte nogle lettere vægte og samtidig få noget ud af det. At du starter med lette vægte efter en dekon periode giver dig plads til at øge for hvert træningspas til du igen går i stå og ikke længere kan øge. På det tidspunkt burde du så ligge lidt højere end da du gik i stå sidste gang. Og så starter det hele forfra... Dvs køre du med 110 i bænk og ikke kan øge mere.. dekon. 7-10 dage. derefter starter du så op med f.eks 65-75 i bænk og øger så i løbet af ca 6-8 uger til forhåbentlig 115...
Gav det mening for dig?

Herakle skrev:Nej du skal ned på 65-70%.
Hvis du kun går fra 115 til 100 så har du kun 15 at lege med i løbet af 6-8 uger.
Du skal lave nogle markante øgninger hvis dine muskler skal stimulere af det dvs ca 5 kg om ugen i bænk. så 8x5=40kg det er hvad du skal kunne øge i løbet af de 6-8 uger. hvis du starter på 75 og øger 5 kg om ugen i 8 uger ender du på 115 kg.
Det er psykisk hårdt i starten at "lege" med de små vægte.. men man stiger hurtigt og man skal nok få noget ud af det.. glem ego´et og lav være med at snyde og øge for hurtigt.

Herakle skrev:Dine muskler kan ikke mærke forskel på 100 og 102,5 selv om du kan. i de store som dødløft og squat vil jeg anbefale at stige 10 kg om ugen og i bænk 5. Curls osv kan du så holde på 2 kg om ugen. en stigning på 5 kg i bænk hvis du træner to gange om ugen vil sige at du smider 2,5 kg ekstra på hver gang du træner bænk. altså 1,25 i hver side.. det kan næsten ikke gøres mindre.
Og ja det er omfattende at planlægge sådan et program.. men.. If you fail to plan, you plan to fail.
Og hvis du kigger igen vil du se at alle de her ting står i diverse artikler om trænings cykluser, hypertrophy osv.
ingen sagde det skulle være let![]()
men på den anden side ingen tvinger dig jo til at gøre det sådan

merijaan skrev:tror jeg bliver nødt til at starte ud med at cut min fp er for høj. desuden har jeg ikke noget muskelmasse at miste under cut da jeg ik har fået opbygget det store endnu

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster