Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

. 
Poul Haacker skrev:Når man er i form skal der ikke køres deload mellem Sheiko cyklusser i følge den kære Boris.
Deload hver 4 uge er hvis du virkelig pounder dig selv gennem de 4 uger. Jeg foretrækker faktisk den model, så er jeg sikker på at være frisk og jeg får opbygget vanvittig work capacity.

M - B skrev:Spændende, der kommer jo lidt forskellige bud. Kan det her hjælpe,
- I følge min vidunderlige trænings applikation på iPhonen, løfter jeg i gennemsnit 10.000 kg pr. træningspas.
- Et træningspas består typisk af 2 af de tre store + to mindre store compoundøvelser + 1 iso og evt. mave.
- Fullbody, 3 gange om ugen.
- Derudover er mit program bygget op således i forhold til periodisering, at hver cyklus tager 1 måned, så det passer fint med en uges pause efter det.
- Jeg er jo super frisk hver gang jeg starter på en ny cyklus, og indtil nu har jeg (nærmest) haft konsekvent fremgang hver dag jeg er ude og træne - om det så er pga. pausen ved jeg så ikke...
Med det i mente, er der så nogle bud til hvordan jeg alternativt kunne gøre det? Eller er det bedre at fortsætte, som jeg gør nu?
Jeg søger ikke et entydeligt svar, for jeg ved at det er svært at give, men hvis jeg kan forbedre mig, tøver jeg ikke med at spørge - det kan jo være at det bare er mig der whiner.
Tak til alle for deres svar indtil videre.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster