Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rades skrev:Hvorfor det ikke muligt af økonomiske grunde?
Der er der SU, mulighed for SU lån, fritidsarbejde efter skole
Don't ask Seth skrev:Der er jo merkonom på aftenskole der kan du fx tage speciale i human resource. Ved ikke om det var noget... Det kommer jo meget an på hvad du vil arbejde med på sigt.

Seth skrev:Ja da. Jeg Er arbejder selv indenfor HR i den offentlige sektor. Merkonom er dog rettet mod det private erhverv... Men hvad arbejder du med eller som lige nu?

men jeg har hjulpet nogen med at bestå DK1 der er komonom første år. Der er merkonomen i offentlig indpakning. Og på skole perioderne går jeg sammen med en som er ved at tage merkonomen. Jamen når du arbejder i det administrative regi så er merkonom den uddannelse jeg syntes du skal kaste dig over. Den giver super kompetence og burde stille dig stærkt ved løn forhandlig, hvis du vel og mærke vælger relevante fag 

Seth skrev:Nobe jeg er elev :D men jeg har hjulpet nogen med at bestå DK1 der er komonom første år. Der er merkonomen i offentlig indpakning. Og på skole perioderne går jeg sammen med en som er ved at tage merkonomen. Jamen når du arbejder i det administrative regi så er merkonom den uddannelse jeg syntes du skal kaste dig over. Den giver super kompetence og burde stille dig stærkt ved løn forhandlig, hvis du vel og mærke vælger relevante fag :) hvis du finder en handelsskole der hvor du bor så tror jeg de har et kursus center som tilbyder merkonom :D

Seth skrev:fandt den lige på den skole jeg går på når jeg er på skole ophold. http://www.svend-es.dk/site.aspx?p=283
Den ligger der så kan du læse lidt om den.

Held og lykke med det

Bay skrev:Fordi du skal bruge 20.000kr. skal vel ikke styre din fremtid?

Morrison skrev:Bay skrev:Fordi du skal bruge 20.000kr. skal vel ikke styre din fremtid?
Har nu også skrevet 200.000,-Så lige nu er det ikke en mulighed, men man kan jo altid tage en uni udd. senere

Morrison skrev:Skal spare ca. 200.000,- op så hurtigt som muligtDon't ask
![]()

schulz skrev:Morrison skrev:Skal spare ca. 200.000,- op så hurtigt som muligtDon't ask
![]()
ROIDS :fighting3:![]()
![]()
Ej, men det skal da ikke styre din fremtid, kan du ikke tage et lån?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster