s0enice skrev:p0peye skrev:s0enice skrev:p0peye skrev:Hans Bmi ligger på 22,22, 72/(1,80)^2
For at få hans form, skal du ramme det samme bmi og fedtprocent ca., så du skal op at veje 76 kg, hvis vi siger du ikke vokser mere

Man kan ca. tage et halvt kilo muskelmasse på om måneden mener jeg, (76-68)/0,5=16, så 16 måneder ca. hvis forholdene er i orden

Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl ;)
Så om 20 år står han med 120kg ren muskelmasse?

Tillader hans genetiske maks sikkert ikke, så nej ;)
Og til en anden gang er jeg sikker på, at TS hellere vil høre noget konstruktiv fremfor noget flabet -.-
Det er da dig der siger at han kan tage et halvt kilo muskelmasse på om måneden kontinuerligt.
Nope, har sagt man kan tage et halvt kilo muskelmasse på om måneden, har aldrig nævnt det ville vare kontinuerligt ;)
Men det regnede jeg sku faktisk heller ikke med jeg havde behøves, men man glemmer jo tit, at verden er fuld af idioter -.-
Det ville svare til, hvis TS ville høre hvor lang tid det ville tage og tabe 5 kg, og jeg besvarede det med, at hvis han tabte et halvt kilo om ugen, ville det tage 10 uger, det er ikke ensbetydende med, at han ville komme ned og veje 0 kg efter 200 uger, hvis han fx. vejede 100 kg...