Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1495
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1494

Følg bodybuilding.dk på

Desperat!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Som titlen siger, er jeg lidt desperat i tiden. Der er sket det, at min afløserjob har afsagt deres aftale med fitnessworld med øjeblikkelig, hvor jeg betalte 100kr i måneden. Det sker fordi firmaet er blevet overtaget af nogle nye aber. De nye aber er heldigvis i færd med at forhandle en ny aftale i hus med fitnessworld, men det vil tage dem mindst en måned. Jeg skulle presse og trække efter nye 1RM i dag og i morgen, og jeg har hverken kapital eller lyst til at betale 300 i oprettelse + 220 for at træne til den pris i fitnessworld i en måned. Til sommer, efter bachelor arbejdet (og feriepenge) betaler jeg medlemsskab til en af de mere seriøse klubber i, men pt kan jeg ikke investere størrer ressourcer på det punkt, men jeg er bange for, at jeg samtidig ikke kan fungerer uden det daglige fix.

Derfor denne tråd, hvor jeg håber, at der er nogen som får ondt af mig, og fortæller mig deres hemmelig, billige træningssted. Nogen der har nogle idéer til et sådan sted i aalborg?

Jaja, den åbenlyse løsning er at sælge mig selv kildeparken, men det bliver nødløsningen :(
Sidst rettet af Bald_one 5. maj 2011, 14:37, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvor bor du ?

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

oops, det fremgik slet ikke tydeligt nok, at der er tale om aalborg :)

Du kan få en gratis prøve time de fleste steder. F.eks i jyden til dagens Max forsøg. Derudover koster det 195 om måneden.
Ejer og personlig træner ved Fisker Performance

http://www.fisker-performance.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus

har før kørt 1 måned med prøve timer rundt omkring i århus, men ved ikke om det stadig kan lade sig gøre.

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

clauzen skrev:google er din ven :D ...

http://www.aalborg-portalen.dk/guide/fi ... lborg.html

haha ja, jeg tager dem bare fra en ende af :p

Kan være jeg skal se nogle forskellige steder og prøve noget nyt, hvis ikke der er nogen som sidder inde med en bedre løsning. Er der ingen steder som bruger klippekort mere? Kunne nemt bruge et 10 eller 20 turs kort

HerreBred skrev:har før kørt 1 måned med prøve timer rundt omkring i århus, men ved ikke om det stadig kan lade sig gøre.

Det er så, efter min mening, også at pisse lidt på centrene og deres indtjening. Hvis alle bare nassede prøvertimer til andet end deres formål, netop at prøve et center af, så ville centeret ikke eksistere..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:
HerreBred skrev:har før kørt 1 måned med prøve timer rundt omkring i århus, men ved ikke om det stadig kan lade sig gøre.

Det er så, efter min mening, også at pisse lidt på centrene og deres indtjening. Hvis alle bare nassede prøvertimer til andet end deres formål, netop at prøve et center af, så ville centeret ikke eksistere..

Hvilket center tror du han ender med at vælge i sidste ende? Det bedste naturligvis. Synes ikke der er noget galt i det.. Så længe man naturligvis ikke træner gratis det samme sted flere gange (som førstegangs fri prøve).

Men back to topic! Er det sandt, at der ingen klippekortsløsninger er i aab eller bare et billigt sted uden 200-500 opstartsgebyer?

Dingo skrev:

Ville du købe det første hus du hvde kig på, eller ville du lige se hele markedet an?

Reputation point: 15

Men back to topic! Er det sandt, at der ingen klippekortsløsninger er i aab eller bare et billigt sted uden 200-500 opstartsgebyer?

nej det er det ikke... hvis du havde gidet at kigge på det link jeg sendte så er der ihvertfald 2 centere der koster under 200 og uden tilmeldings gebyr...

Maskinen skrev:Ville du købe det første hus du hvde kig på, eller ville du lige se hele markedet an?

Nej, men hvad har det at gøre med det jeg skriver?
Jeg skriver at jeg synes det er tyndt at vælte rundt til en masse forskellige centre og nasse prøvetimer, med det formål at træne gratis. Det er der jo nogen der gør.

At tage rundt til forskellige centre og få prøvetimer for at prøve dem af og finde ud af hvilket et man vil i, er jo en helt anden snak.

Du tager da heller ikke rundt til forskellige bilhandlere og får prøveture i deres biler, hvor du så hver gang lige kører et ærinde hvor du skulle bruge en bil, istedet for at låne bilen af en ven eller en udlejer?

Nok om det, det var bare en sidebemærkning
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Find en styrkeløfterklub, det er pisse fedt og koster ikke en skid.
Brugeravatar

Geografisk sted: Inglewood

Trænede i FIrst Hotel's kælder i dag. Det var ikke en succes. I morgen tror at jeg kigger ud til Jyden :)

Bald_one skrev:Trænede i FIrst Hotel's kælder i dag. Det var ikke en succes. I morgen tror at jeg kigger ud til Jyden :)

Husk at kigge op i powergym. og se bort fra alle krudt tønderne der er der oppe.

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

eller spinkle tosser der træner med hovedet under armen.

Jyden er et godt sted, træner der selv :)
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Høvelte, Birkerød, Nordsjælland, Sjælland, Danmark.

Træner her: Atletklubben Jyden
Løgstør Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Jens Viking skrev:eller spinkle tosser der træner med hovedet under armen.

Jyden er et godt sted, træner der selv :)
Rambo-Ringsted skrev:
Bald_one skrev:Trænede i FIrst Hotel's kælder i dag. Det var ikke en succes. I morgen tror at jeg kigger ud til Jyden :)

Husk at kigge op i powergym. og se bort fra alle krudt tønderne der er der oppe.

Bor faktisk lige ved siden af powergym og har ofte overvejet at kigge derop, men som du selv siger, det alle siger er, at der er mange af den slags. Jeg kan kun forestille mig, at det lidt ødelægger træningsmiljøet for naturlige løftere, men jeg kan forstå på dig, at jeg tager felj? :)

Er det ikke noget med, at hvis man er medlem af AK jyden, så har man både adgang til basen ude i vestbyen og nogle andre småsteder? Anyway, AK Jyden i morgen!

Altså synes ikke krudttænderne ødelægger miljøet og stemningen der oppe. Man får dig tværtimod sig et godt grin når man ser dem lave halve reps og øvelser forkert. (dog ikke alle der gør det)

Udodver det er vi en lille flok folk der ikke er på lortet og som træner rimelig seriøst sammen og vi har det sku fint der oppe...

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Rambo-Ringsted skrev:Altså synes ikke krudttænderne ødelægger miljøet og stemningen der oppe. Man får dig tværtimod sig et godt grin når man ser dem lave halve reps og øvelser forkert. (dog ikke alle der gør det)

Udodver det er vi en lille flok folk der ikke er på lortet og som træner rimelig seriøst sammen og vi har det sku fint der oppe...

Kan godt være fristet til også lige at kigge derop, selvom det er ret krydret dagspris, 75kr. Nu kom jeg ikke afsted i Jyden alligevel pga. nattevagt og vejledermøde lige efter. Sleeping my day awaaay :(

Hvis det står stramt til med pengene er der AK Thor i Vejgaard, det er dog et lille lokale, men der er imo alt det udstyr man har brug for (bænk, rack, stænger og gummiskiver, håndvægte til 42 kg, div. kabeltræk og lidt forskellige maskiner). Det koster 400 kr for 3 mdr, og intet oprettelsesgebyr, døgnåbent året rundt.

Hvis du går på AAU er der UniFitness som koster 95 kr/mdr, intet oprettelsesgebyr. Deres facaliteter minder meget om det du kan finde ved FitnessWorld. Åbent 6-23 året rundt.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

Johannes skrev:Hvis det står stramt til med pengene er der AK Thor i Vejgaard, det er dog et lille lokale, men der er imo alt det udstyr man har brug for (bænk, rack, stænger og gummiskiver, håndvægte til 42 kg, div. kabeltræk og lidt forskellige maskiner). Det koster 400 kr for 3 mdr, og intet oprettelsesgebyr, døgnåbent året rundt.

Hvis du går på AAU er der UniFitness som koster 95 kr/mdr, intet oprettelsesgebyr. Deres facaliteter minder meget om det du kan finde ved FitnessWorld. Åbent 6-23 året rundt.

++ for åbent døgnet rundt!

Det var ikke min mening at forsømme min tråd her, men bachelor arbejde overfaldt mig lige pludseligt. Selvom jeg har en ustyrlig trang til at løfte et eller andet tungt over hovedet, mangler jeg mental energi til at prøve kræfter med et nyt miljø :( Nu er der allerede gået over en uge siden jeg løftede sidst, så jeg tror bare jeg kalder det en pause indtil projektet er afleveret (d.25). Derefter ser jeg frem til at checke nogle af Jeres forslag ud :)

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster