Som titlen siger, er jeg lidt desperat i tiden. Der er sket det, at min afløserjob har afsagt deres aftale med fitnessworld med øjeblikkelig, hvor jeg betalte 100kr i måneden. Det sker fordi firmaet er blevet overtaget af nogle nye aber. De nye aber er heldigvis i færd med at forhandle en ny aftale i hus med fitnessworld, men det vil tage dem mindst en måned. Jeg skulle presse og trække efter nye 1RM i dag og i morgen, og jeg har hverken kapital eller lyst til at betale 300 i oprettelse + 220 for at træne til den pris i fitnessworld i en måned. Til sommer, efter bachelor arbejdet (og feriepenge) betaler jeg medlemsskab til en af de mere seriøse klubber i, men pt kan jeg ikke investere størrer ressourcer på det punkt, men jeg er bange for, at jeg samtidig ikke kan fungerer uden det daglige fix.
Derfor denne tråd, hvor jeg håber, at der er nogen som får ondt af mig, og fortæller mig deres hemmelig, billige træningssted. Nogen der har nogle idéer til et sådan sted i aalborg?
Jaja, den åbenlyse løsning er at sælge mig selv kildeparken, men det bliver nødløsningen