Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadzP92 skrev:jeg ville bytte rundt på bryst/tri og ryg/bi så du ikke laver squat og død dagene efter hinanden hver gang.

vitu0003 skrev:MadzP92 skrev:jeg ville bytte rundt på bryst/tri og ryg/bi så du ikke laver squat og død dagene efter hinanden hver gang.
Jeg kører helst squat og død samme dag, så det er intet problem

vitu0003 skrev:Hej BB
Jeg skal i gang med et nyt program og havde oprindeligt tænkt mig at bruge Layne Nortons PHAT. Til gengæld er jeg svært glad for 3-splits, og da det også skal være sjovt, er det altså det jeg vil holde mig til, selvom PHAT heller ikke er langt fra.
Tanken er da at opbygge et program der hedder:
Dag 1 - bryst, tri (styrke)
Dag 2 - ryg, bi (styrke)
Dag 3 - skulder, ben (styrke)
Dag 4 - pause
Dag 5 - bryst, tri (hypertrofi)
Dag 6 - ryg, bi (hypertrofi)
Dag 7 - skulder, ben (hypertrofi)
Dag 8 - pause
Er der nogle som har gode forslag?
Det jeg er mest interesseret i er styrkedelen. Hvor mange øvelser, sæt, gentagelser og % af 1rm, der skal køres med.

SandyFrink skrev:vitu0003 skrev:Hej BB
Jeg skal i gang med et nyt program og havde oprindeligt tænkt mig at bruge Layne Nortons PHAT. Til gengæld er jeg svært glad for 3-splits, og da det også skal være sjovt, er det altså det jeg vil holde mig til, selvom PHAT heller ikke er langt fra.
Tanken er da at opbygge et program der hedder:
Dag 1 - bryst, tri (styrke)
Dag 2 - ryg, bi (styrke)
Dag 3 - skulder, ben (styrke)
Dag 4 - pause
Dag 5 - bryst, tri (hypertrofi)
Dag 6 - ryg, bi (hypertrofi)
Dag 7 - skulder, ben (hypertrofi)
Dag 8 - pause
Er der nogle som har gode forslag?
Det jeg er mest interesseret i er styrkedelen. Hvor mange øvelser, sæt, gentagelser og % af 1rm, der skal køres med.
Der er intet "program" her. Blot en inddeling i hvilke muskler trænes hvornår og udgangspunkt for fokus.
For så vidt angår styrke kan udgangspunktet være alt mellem 1-8 reps og 55-90% af 1RM, med fokus på at holde sig fra udtrætning og en udholdenhedskomponent.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster