Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Enzo skrev:Hej. Jeg er forholdsvis ny i dette forum og generelt i denne verden.
Jeg har forholdsvis veltrænet, men alligevel mener jeg at jeg har for meget "mave" i øjeblikket..
Og jeg kunne godt tænke mig at få en flot og veltrænet krop inden sommeren 2013, og derfor starter jeg dette projekt hvor jeg vil være fokuseret og seriøs hele vejen igennem..
Jeg ved bare ikke om jeg skal tabe mig nu, for at få det sidste "hvalpefedt" væk, eller om jeg bare skal begynde at få opbygget noget muskelmasse. Jeg er 1,65 høj og vejer 62 kg.
Jeg har ikke særlig meget forstand på "bodybulding" i den forstand, og derfor prøver jeg at læse en masse af jeres artikler, men det er fandme uoverskueligt og kompliceret når jeg ikke har "inde" i tingene. Jeg håber at én af jer herinde vil introducere mig lidt, for så ville jeg simpelthen være så taknemlig.
/Patrick

Enzo skrev:Hej. Jeg er forholdsvis ny i dette forum og generelt i denne verden.
Jeg har forholdsvis veltrænet, men alligevel mener jeg at jeg har for meget "mave" i øjeblikket..
Og jeg kunne godt tænke mig at få en flot og veltrænet krop inden sommeren 2013, og derfor starter jeg dette projekt hvor jeg vil være fokuseret og seriøs hele vejen igennem..
Jeg ved bare ikke om jeg skal tabe mig nu, for at få det sidste "hvalpefedt" væk, eller om jeg bare skal begynde at få opbygget noget muskelmasse. Jeg er 1,65 høj og vejer 62 kg.
Jeg har ikke særlig meget forstand på "bodybulding" i den forstand, og derfor prøver jeg at læse en masse af jeres artikler, men det er fandme uoverskueligt og kompliceret når jeg ikke har "inde" i tingene. Jeg håber at én af jer herinde vil introducere mig lidt, for så ville jeg simpelthen være så taknemlig.
/Patrick

RippedInFourWeeks skrev:Jeg ville cutte først, mest for at få fedtet væk og selvtilliden højere op. Jeg synes folk undervurderer lean bulk (et lean bulk er hvor du er i et lavt kalorier overskud, dvs. at du tager på langsomt) så tager du muskelmasse på means du stadig er "lean" at se på.

Enzo skrev:Jeg er sgu ikke tynd. Har du set det billede jeg har postet?
ntp9 skrev:Enzo skrev:Jeg er sgu ikke tynd. Har du set det billede jeg har postet?
Du har en lav fedtprocent og en lavere muskelmasse. Foretrækker du ordet splejset?

Drachmann skrev:Jeg synes det er en dum ide at prøve at cutte, når du allerede er mere cut end de fleste på din alder.
Spis en masse. Du er kun 15 år, og er i en alder, hvor du har potentiale til at få opbygget en stor mængde muskelmasse, som du vil kunne få nytte af senere, derudover kan det også påvirke din højde negativt at begynde at gå på diæt, når du i forvejen er temmelig tynd. Såfremt du spiser fornuftigt, vil du stadig være meget lean at se på, selvom du stiger i vægt.
Prøv at tænke lidt længere frem end bare til næste sommer, kør noget bulk, men uden at overdrive. I en alder af bare 20 år vil du kunne have en sindsyg god form/stor styrke, når du er startet så tidligt som du er. Så kan du begynde at tænke på at blive shredded to the bone.

s0enice skrev:Du skal spise sund mad, men massere af det. Magert kød, nødder, fisk, grøntsager osv. i den dur.

Enzo skrev:s0enice skrev:Du skal spise sund mad, men massere af det. Magert kød, nødder, fisk, grøntsager osv. i den dur.
Tak - Når du snakker nødder er det så mandler?
Og jeg skal vel træne igennem i fitness imens jeg spiser løs/har et stort kalorieindtag?

s0enice skrev:Enzo skrev:s0enice skrev:Du skal spise sund mad, men massere af det. Magert kød, nødder, fisk, grøntsager osv. i den dur.
Og jeg skal vel træne igennem i fitness imens jeg spiser løs/har et stort kalorieindtag?
Mandler, valnødder osv.

Enzo skrev:s0enice skrev:Enzo skrev:s0enice skrev:Du skal spise sund mad, men massere af det. Magert kød, nødder, fisk, grøntsager osv. i den dur.
Mandler, valnødder osv.
Okay - Skal jeg træne hårdt i fitness i samme periode?

Mr.TopGear skrev:Uden dog at kende til din diæt lige pt., så vil jeg ud fra dit ene billede skyde på du får mere end svært ved at blive overvægtig, som du har fået i hovedet du bliver af at spise mere.
Overvej en gang, om en større vægt pba. forøget muskelmasse tværtimod giver dig bedre evner på fodboldbanen - sprinte hurtigere, hoppe højere, være mere nærkampsstærk osv.

s0enice skrev:http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics - Dette er et rigtig godt begynderprogram.

Enzo skrev:s0enice skrev:http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics - Dette er et rigtig godt begynderprogram.
Tusind tak.
Men der står Mandag/Torsdag og så nogle øvelser.. Og så Tirsdag/Fredag og så nogle øvelser..
Skal jeg så både træne Mandag, Tirsdag, Torsdag og Fredag.. Eller kan jeg vælge mellem Mandag og Torsdag når det står sådan (Mandag/Torsdag) ?

s0enice skrev:Enzo skrev:s0enice skrev:http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics - Dette er et rigtig godt begynderprogram.
Tusind tak.
Men der står Mandag/Torsdag og så nogle øvelser.. Og så Tirsdag/Fredag og så nogle øvelser..
Skal jeg så både træne Mandag, Tirsdag, Torsdag og Fredag.. Eller kan jeg vælge mellem Mandag og Torsdag når det står sådan (Mandag/Torsdag) ?
Mandag/torsdag træner du bestemt muskelgrupper og tirs/fredag andre grupper. Så du skal træne 4 dage helst

Enzo skrev:s0enice skrev:Enzo skrev:s0enice skrev:http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics - Dette er et rigtig godt begynderprogram.
Tusind tak.
Mandag/torsdag træner du bestemt muskelgrupper og tirs/fredag andre grupper. Så du skal træne 4 dage helst
Okay - Det får jeg bare lidt svært ved når jeg også har fodboldtræningen, der er cirka 3-4 gange om ugen..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster