vil jeg lige komme med en kort præsentation af mig Dreng - 15 år - 189 cm høj - 83 kg - Elitefodboldspiller (J-Liga) - Kosttilskud, Protein - Normal af kropsbygning, muligvis lidt muskulær i forhold til min alder - Træner kun overkrop, da jeg træner ben i forbindelse med min fodboldtræning - Lever forholdsvist sundt, drikker og ryger ikke - Har tid til at træne 2-3 gange om ugen - Træner i center.
Jeg håber det lige kunne hjælpe ..
Jeg har aldrig trænet efter program, jeg har bare trænet sådan lidt forskelligt da jeg ikke har følt overskud til at gøre mere ud af min træning. Nu føler jeg ikke der er mere fremgang i min træning, derfor kunne jeg godt tænke mig at prøve noget nyt.
Derfor vil jeg spørge, er det mere optimalt at køre med et program?
Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre om nogle bud på et program der kunne gavne min træning. ?
Det er kun overkroppen der skal trænes og træningen skal være delt op så jeg kan træne hele overkroppen på 3 gange i centret?
Da jeg har kigget meget herinde omkring programmer har jeg set at når folk spørger om vejledning er der mange der skriver "Søg herinde" Det har jeg gjort og jeg må sige at der ikke var noget der fængede mit øje.
Derfor vil jeg tillade mig at være lidt snobbet og sige - Hvis du ikke har et bud på et program, ikke kan hjælpe mig m.h.t vejledning og de andre spørgsmål så er det faktisk tidsspild at skrive :´)
Jeg siger mange tak på forhånd