Hvilket træningsprogram har i opnået aller bedst resultater med? og hvad har i af erfaringer ift. høj volume træningsprogrammer?

Spørger af nysgerrighed, så hvis du har lyst til at dele dine erfaringer ville det være fedt

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Assault skrev:PHAT splittet fungere rigtigt godt for mig.
Programmet er som bilag.

Mharritz skrev:Assault skrev:PHAT splittet fungere rigtigt godt for mig.
Programmet er som bilag.
Det ser meget interessant ud det program! Kan du ikke forklare mig hvad tingene betyder? Altså når man deloader, hvordan skal man så køre vægten op igen, er det med 5 kg på egen maks på underkrop og 2,5 overkrop eller er det 5kg af wendler maks?
og hvor længe tager det ca for dig at køre programmet igennem? :-)

Assault skrev:Mharritz skrev:Assault skrev:PHAT splittet fungere rigtigt godt for mig.
Programmet er som bilag.
Det ser meget interessant ud det program! Kan du ikke forklare mig hvad tingene betyder? Altså når man deloader, hvordan skal man så køre vægten op igen, er det med 5 kg på egen maks på underkrop og 2,5 overkrop eller er det 5kg af wendler maks?
Efter deload starter du bare med de samme antal kilo som du gjorde før deload ugen. Du øger så 5 kg til dit Wendler max. i underkrops øvelserne dødløft og squat og 2,5 kg. i overkrop OHP og bænkpres.
Hvad tænker du på, med hvor længe det tager ? Nu svar jeg lidt bredt. Et træning pas tager mig ca 90 min. Jeg har kørt programmet i 18 uger.

Mharritz skrev:Assault skrev:Mharritz skrev:Assault skrev:PHAT splittet fungere rigtigt godt for mig.
Programmet er som bilag.
Efter deload starter du bare med de samme antal kilo som du gjorde før deload ugen. Du øger så 5 kg til dit Wendler max. i underkrops øvelserne dødløft og squat og 2,5 kg. i overkrop OHP og bænkpres.
Hvad tænker du på, med hvor længe det tager ? Nu svar jeg lidt bredt. Et træning pas tager mig ca 90 min. Jeg har kørt programmet i 18 uger.
Super mange tak. Hvordan gør du så med de andre øvelser der ikke skal køres efter Wendler progression? Kører du bare tæt på maks i dem alle sammen, eller sparer du kroppen så du kan performe bedre i dine store øvelser?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster