Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

levrone skrev:Jeg har desværre ikke mulighed for at nyde stemingen til DM her om nogle få dage - men kunne rigtig godt tænke mig at se showet og atleterne.
Er det muligt at følge med i fjernsynet eller via nettet?

J-S-O skrev:Jeg TROR at bodybuilding.dk sørger for lidt filmklip af showet, som ville blive uploadet til nettet! Men jeg ved ikke helt hvordan og hvorledes, så jeg tror vi skal have Bondi, Kåre eller Rasmus på banen, for at få et fyldestgørende svar

Bondi skrev:J-S-O skrev:Jeg TROR at bodybuilding.dk sørger for lidt filmklip af showet, som ville blive uploadet til nettet! Men jeg ved ikke helt hvordan og hvorledes, så jeg tror vi skal have Bondi, Kåre eller Rasmus på banen, for at få et fyldestgørende svar
Da vil ihverfald blive lagt extrem mange billeder op sammen med en fyldestgørend repotage. Og mon ik, vi får nappet lidt video også - vil ihverfald gøre hvad jeg kan få at få noget video på især deltagere fra vores elite team![]()
Er der nogen der ligger inde med proff. video udtyr og skal til DM - må i gerne smide mig en mail

cj8000 skrev:Jeg har kamera med og filmer stortset det hele
De har vist flere fotografer på nemlig...
cj8000 skrev:Jeg har kamera med og filmer stortset det hele

Bondi skrev:cj8000 skrev:Jeg har kamera med og filmer stortset det hele
SUPER ! Håber du lige gider tage nogle ekstra gode billeder af dem fra teamet. Har du en ok plads til dette ??

cj8000 skrev:Bondi skrev:cj8000 skrev:Jeg har kamera med og filmer stortset det hele
SUPER ! Håber du lige gider tage nogle ekstra gode billeder af dem fra teamet. Har du en ok plads til dette ??
Det video jeg tænkte på. Men tager os et godt Nikon digital spejlrefleks kamera med

8800 skrev:cj8000 skrev:Bondi skrev:cj8000 skrev:Jeg har kamera med og filmer stortset det hele
Det video jeg tænkte på. Men tager os et godt Nikon digital spejlrefleks kamera med
Se mig jeg har så mange gadgets, at de falder ud af røven på mig

cj8000 skrev:Bondi skrev:cj8000 skrev:Jeg har kamera med og filmer stortset det hele

cj8000 skrev:8800 skrev:cj8000 skrev:Bondi skrev:cj8000 skrev:Jeg har kamera med og filmer stortset det hele :)
Det video jeg tænkte på. Men tager os et godt Nikon digital spejlrefleks kamera med :D
Se mig jeg har så mange gadgets, at de falder ud af røven på mig :D
Faktisk lånt begge dele desværre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster