Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

joey T skrev:gå så langt ned i knæene som muligt.

Casper.S skrev:joey T skrev:gå så langt ned i knæene som muligt.
Lol. Don't listen to this guy

joey T skrev:Casper.S skrev:joey T skrev:gå så langt ned i knæene som muligt.
Det er en god idé for mange. Samtlige af mine friends, går ikke langt nok ned i knæene, derfor løfter de hælene når de løfter. Synes nu det giver meget mening. Er man ikke langt nok nede, kan man ikke komme langt nok bagud, hvorfor man løfter hælene.
Korrekt mig, hvis jeg er forkert.

Moody skrev:joey T skrev:Casper.S skrev:joey T skrev:gå så langt ned i knæene som muligt.
Det er en god idé for mange. Samtlige af mine friends, går ikke langt nok ned i knæene, derfor løfter de hælene når de løfter. Synes nu det giver meget mening. Er man ikke langt nok nede, kan man ikke komme langt nok bagud, hvorfor man løfter hælene.
så går de satme ikke langt ned i knæ, har meget korte arme og elendig mobilitet, vinklen bag ved skal være noget over 90, ved ikke lige hvad er optimalt men vel +130 stykker.
tror mere problemet er at TS har stangen for langt fra skinnebenene, men vil foreslå at få en til at kigge på det

joey T skrev:Casper.S skrev:joey T skrev:gå så langt ned i knæene som muligt.

Casper.S skrev:joey T skrev:Casper.S skrev:joey T skrev:gå så langt ned i knæene som muligt.
Hvis vi antager at du har en bare nogenlunde anstændig flexibilitet, så vil "at gå så langt ned i knæ" gøre øvelsen til et Squat, mere eller mindre. Derudover er det på ingen måde optimalt iht. hvor det reelle løft begynder, som er hvor skulderbladene er lige over eller lidt foran stangen.

StefanM skrev:Casper.S skrev:joey T skrev:Casper.S skrev:joey T skrev:gå så langt ned i knæene som muligt.
Hvis vi antager at du har en bare nogenlunde anstændig flexibilitet, så vil "at gå så langt ned i knæ" gøre øvelsen til et Squat, mere eller mindre. Derudover er det på ingen måde optimalt iht. hvor det reelle løft begynder, som er hvor skulderbladene er lige over eller lidt foran stangen.
Så du siger, at skulderbladene ikke kan være lige over eller foran stangen, hvis man går så langt ned i knæ som muligt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster