Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det forstår jeg udemærket.. Men sammelign dig istedet med dem du mener har samme forudsætninger som dig selv.Aceo1 skrev:Jeg vil vove den påstand, at jeg altid vil søge mening gennem sammenligninger med andre.

incognito skrev:Sjovt nok så er dem der råber højst om at "træning er noget de gør for deres egen skyld" oftest også dem der har brugt mest tid på det. Var de alene på en øde ø (eliminerede det sociale fænomen), ville jeg nok tvivle en del på om de prioritere deres træning på samme måde...

incognito skrev:arh hold nu op
Når unge mænd træner med vægte er det for 95% vedkommende noget at realisere noget maskulin identitet og altså et socialt fænomen. Derfor er sammenligningen væsentlig. Sjovt nok så er dem der råber højst om at "træning er noget de gør for deres egen skyld" oftest også dem der har brugt mest tid på det. Var de alene på en øde ø (eliminerede det sociale fænomen), ville jeg nok tvivle en del på om de prioritere deres træning på samme måde...
Det er bare så typisk BB.dk at man ikke kan fremføre noget som trådstarteren her gør uden at man skal udsættes for kritik. På en måde minder det lidt om et reverse MOL dogme....
Men når det så er sagt så nytter det jo ikke at tude over ting man alligevel ikke har nogen indflydelse på

Træbenet skrev:Sku jeg så sætte mig ned og tude over alle de kvinder der får lavet store siliconebryster

incognito skrev:arh hold nu op
Når unge mænd træner med vægte er det for 95% vedkommende noget at realisere noget maskulin identitet og altså et socialt fænomen. Derfor er sammenligningen væsentlig. Sjovt nok så er dem der råber højst om at "træning er noget de gør for deres egen skyld" oftest også dem der har brugt mest tid på det. Var de alene på en øde ø (eliminerede det sociale fænomen), ville jeg nok tvivle en del på om de prioritere deres træning på samme måde...
Det er bare så typisk BB.dk at man ikke kan fremføre noget som trådstarteren her gør uden at man skal udsættes for kritik. På en måde minder det lidt om et reverse MOL dogme....
Men når det så er sagt så nytter det jo ikke at tude over ting man alligevel ikke har nogen indflydelse på

KSN skrev:Jeg kan sagtens forstå OP frustrationer, tanken har da også strejfet mig flere gange.
Jeg er skadefro og glæder mig over dopingmisbrugerens potensproblemer og hans fremtid med minitestikler, hjerteproblemer, slaskethed og en udkørt krop.
HAHAHAHHA ;)

mikkel_baech skrev:
ja det er jo dit valg, vil ik prøve og forstå din tankegang, alle mennesker tænker heldigvis ikke ens.

KSN skrev:Jeg kan sagtens forstå OP frustrationer, tanken har da også strejfet mig flere gange.
Jeg er skadefro og glæder mig over dopingmisbrugerens potensproblemer og hans fremtid med minitestikler, hjerteproblemer, slaskethed og en udkørt krop.
HAHAHAHHA ;)

Bnaz skrev:Udover at nogle de der ting er direkte dumme, hvorfor så glæde sig over andres lidelser?

KSN skrev:Bnaz skrev:Udover at nogle de der ting er direkte dumme, hvorfor så glæde sig over andres lidelser?

KSN skrev:Bnaz skrev:Udover at nogle de der ting er direkte dumme, hvorfor så glæde sig over andres lidelser?
Nogle gange, når folk påfører sig selv sådan noget ved egen dumhed, så kan man kun reagere med humor. Og jeg kan ikke se hvad der er dumt ved effekterne af diverse medikamenter.
Synes jeg kan huske Joe Weider sige noget om at bodybuilding handler om at bygge en hel og sund krop, ikke bare at bygge store muskler... Og nu gider jeg egentlig ikke poste mere her.

Smeden skrev:Rent sludder at man træner BB for sin egen skyld. Det er ikke engang noget man selv bestemmer. Om det er for pigerne, mændene, konen eller bare bekræftigelse inden for en lille kreds på 3-4 træningskammerater, så er det ikke for en selv. Konkurrence-styrkeløft eller VL kan til nød gå, men igen er det et aspekt i at imponere ihvertfald sine klubkammerater. Man bliver ikke den bedste for "sin egen skyld". Man gør det fordi man i andre øjne bliver den person, man gerne vil være. At det så kan opfattes for "sin egen skyld" at man søger den følelse, ændrer ikke på den er baseret på noget socialt.
Og jeg syntes i ramme alvor at det er en smule irriterende, når der står en flok piger og giver en hormonbøf og hans muskler mere opmærksomhed end mine muskler. Ikke nok til at jeg reagerer på det, men man skal da være en slem løgnhals, hvis ikke det generer en at der bliver "snydt".

Bnaz skrev:KSN skrev:Bnaz skrev:Udover at nogle de der ting er direkte dumme, hvorfor så glæde sig over andres lidelser?
Nogle gange, når folk påfører sig selv sådan noget ved egen dumhed, så kan man kun reagere med humor. Og jeg kan ikke se hvad der er dumt ved effekterne af diverse medikamenter.
Synes jeg kan huske Joe Weider sige noget om at bodybuilding handler om at bygge en hel og sund krop, ikke bare at bygge store muskler... Og nu gider jeg egentlig ikke poste mere her.
Hvorfor overhovedet komme med sin mening, hvis man ikke efterfølgende vil forsvare den?
Yeah right, man får en slasket krop krop af at køre roids. Prøv at forklare en prof bb'er det.![]()
Jeg vil på ingen måde forsvare noget, jeg ikke går ind for, men det der har jo intet hold i sig.

Smeden skrev:Rent sludder at man træner BB for sin egen skyld. Det er ikke engang noget man selv bestemmer. Om det er for pigerne, mændene, konen eller bare bekræftigelse inden for en lille kreds på 3-4 træningskammerater, så er det ikke for en selv. Konkurrence-styrkeløft eller VL kan til nød gå, men igen er det et aspekt i at imponere ihvertfald sine klubkammerater. Man bliver ikke den bedste for "sin egen skyld". Man gør det fordi man i andre øjne bliver den person, man gerne vil være. At det så kan opfattes for "sin egen skyld" at man søger den følelse, ændrer ikke på den er baseret på noget socialt.
Og jeg syntes i ramme alvor at det er en smule irriterende, når der står en flok piger og giver en hormonbøf og hans muskler mere opmærksomhed end mine muskler. Ikke nok til at jeg reagerer på det, men man skal da være en slem løgnhals, hvis ikke det generer en at der bliver "snydt".

mikkel_baech skrev:Smeden skrev:Rent sludder at man træner BB for sin egen skyld. Det er ikke engang noget man selv bestemmer. Om det er for pigerne, mændene, konen eller bare bekræftigelse inden for en lille kreds på 3-4 træningskammerater, så er det ikke for en selv. Konkurrence-styrkeløft eller VL kan til nød gå, men igen er det et aspekt i at imponere ihvertfald sine klubkammerater. Man bliver ikke den bedste for "sin egen skyld". Man gør det fordi man i andre øjne bliver den person, man gerne vil være. At det så kan opfattes for "sin egen skyld" at man søger den følelse, ændrer ikke på den er baseret på noget socialt.
mener du det i ramme alvor? hvordan kan det så være at nogle foretrækker at træne alene, hjemme i skoven og så oveni ikke har brug for at dele sin trænings verden med et internet forum? for dem er der altså også mange af. dem der gør det for velværets skyld og ikke fordi de skal imponere i polo næste gang de skal på dødsdruk.

flamingopikken skrev:mikkel_baech skrev:Smeden skrev:Rent sludder at man træner BB for sin egen skyld. Det er ikke engang noget man selv bestemmer. Om det er for pigerne, mændene, konen eller bare bekræftigelse inden for en lille kreds på 3-4 træningskammerater, så er det ikke for en selv. Konkurrence-styrkeløft eller VL kan til nød gå, men igen er det et aspekt i at imponere ihvertfald sine klubkammerater. Man bliver ikke den bedste for "sin egen skyld". Man gør det fordi man i andre øjne bliver den person, man gerne vil være. At det så kan opfattes for "sin egen skyld" at man søger den følelse, ændrer ikke på den er baseret på noget socialt.
mener du det i ramme alvor? hvordan kan det så være at nogle foretrækker at træne alene, hjemme i skoven og så oveni ikke har brug for at dele sin trænings verden med et internet forum? for dem er der altså også mange af. dem der gør det for velværets skyld og ikke fordi de skal imponere i polo næste gang de skal på dødsdruk.
Bare fordi man træner alene eller i skoven og ikke deler sin træning, betydet det da ikke at det er noget socialt der er grundlaget for ens træning. Afhængig af ens træning vil man givetvis opnå en mere muskuløs (og trimmet) krop, som ændrer andres opfattelse af dig som person.

Bnaz skrev:KSN - prøv at se enhver gammel mand. De er alle slaskede. Steroider er ingen kur mod alderdom, nej. Men at folk, der har været on bliver slaskede i deres ældre dage beviser ikke nogetsomhelst andet end at de stadig lever..
Mikkel - dem, der gør det for "velværets" skyld gør det - i min erfaring - ofte pga. dårlig samvittighed, og stiler slet ikke efter at opnå det, som f.eks. Smeden gerne vil opnå.
Selvfølgelig er det møgirriterende, at man arbejde hårdt, men at andre, der arbejder mindre hårdt får større anerkendelse.

mikkel_baech skrev:Bnaz skrev:KSN - prøv at se enhver gammel mand. De er alle slaskede. Steroider er ingen kur mod alderdom, nej. Men at folk, der har været on bliver slaskede i deres ældre dage beviser ikke nogetsomhelst andet end at de stadig lever..
Mikkel - dem, der gør det for "velværets" skyld gør det - i min erfaring - ofte pga. dårlig samvittighed, og stiler slet ikke efter at opnå det, som f.eks. Smeden gerne vil opnå.
Selvfølgelig er det møgirriterende, at man arbejde hårdt, men at andre, der arbejder mindre hårdt får større anerkendelse.
selvfølgelig er der nogle der gør det pga dårlig samvittighed men der er imo flere der gør det af velvære, tror vi skal huske på at der er mange motionister der ikke er fanatiske på mange måder som folk herinde. men hvis ikke smeden og "de andre" stiler efter det samme hvorfor så sammenligne sig med dem? i mit hoved bliver det som bare til at man er en smule barnlig og er misundelig.

Bnaz skrev:mikkel_baech skrev:Bnaz skrev:KSN - prøv at se enhver gammel mand. De er alle slaskede. Steroider er ingen kur mod alderdom, nej. Men at folk, der har været on bliver slaskede i deres ældre dage beviser ikke nogetsomhelst andet end at de stadig lever..
selvfølgelig er der nogle der gør det pga dårlig samvittighed men der er imo flere der gør det af velvære, tror vi skal huske på at der er mange motionister der ikke er fanatiske på mange måder som folk herinde. men hvis ikke smeden og "de andre" stiler efter det samme hvorfor så sammenligne sig med dem? i mit hoved bliver det som bare til at man er en smule barnlig og er misundelig.
Jeg tvivler også på at smeden sammenligner sig særlig meget med en motionist, der træner for at få en følelse af velvære..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster