Olga88 skrev:Jeg vil gerne have jeres synspunkter på spørgsmålene, og ikke kun det videnskabelige synspunkter(som jeg kan læse mig frem til på flere forskellige hjemmesider), og mit eget.
Det er derfor jeg spørger jer.
Som de andre, synes jeg ikke at din formulering er helt heldig. Du insinuerer jo kraftigt, at du kun spørger på dette forum, fordi du regner med, at størstedelen af dine besvarelser kommer fra folk med personlige erfaringer med doping. Samtidigt er det fint nok, at man kan fremtræde anonymt i din fremlæggelse, men hvad med herinde? Dette er jo et offentligt forum, og du regner vel seriøst ikke med, at folk vil hænge sig selv ud ved at svare på dine spørgsmål? Mind folk om, at du gerne modtager private beskeder med svar, og forsøg dig med at læse de videnskabelige artikler i arkivet og gå tilbage til hovedkilderne. Læs eventuelt "En Dopingbrugers Historie", "Doping på godt og ondt", og "Megareksi". Der er jeg sikker på, at du finder mange af de svar du søger.
Dit 3. spørgsmål er i øvrigt helt galt, da du viser en kraftig bias i forhold til de første spørgsmål.. Tænk lidt over det