Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Zaulich skrev:For det første: Giv dit topic en lidt mere sigende overskrift fremover
For det andet: Der er ingen, der vil lave en hel masse for dig - selvfølgelig vil vi hjælpe, men efterhånden er der så mange spørgsmål som dine med samme svar; læs artiklerne fra arkivet igennem. I disse finder du RIGTIG MEGET god info og oftest får man svar på sine spørgsmål dér.
For det første, så tager det lang tid at opbygge en god masse uden for store fedtgains. Du skal spise ordenligt (se artikler ang. kost), så du får nok af det hele - ellers bliver du aldrig større. Programmet er i og for sig ikke vigtigt, hvis kosten heller ikke er det. Har du styr på kosten, så kan du altid finde et program.
Du siger selv at du er ny i faget (trods snart 1 års erfaring), og du bør derfor vælge program du og din krop kan 'håndtere' - programmer findes også i arkivet.
Forstå mig nu ret; vi vil meget gerne hjælpe, men du skal først og fremmest yde en indsats selv.

Zaulich skrev:Jeg synes umiddelbart at du skal finde et program, som tiltaler dig - så kan vi jo tage den derfra?

jakes skrev:Zaulich skrev:Jeg synes umiddelbart at du skal finde et program, som tiltaler dig - så kan vi jo tage den derfra?
Nu skal det ikke være en hemmelighed at programmet "større arme på 12 uger" lyder spændende, da det jo hovedsaligt er arme jeg ønsker vækst i. Hvad mener du om det program?

Zaulich skrev:jakes skrev:Zaulich skrev:Jeg synes umiddelbart at du skal finde et program, som tiltaler dig - så kan vi jo tage den derfra?
Nu skal det ikke være en hemmelighed at programmet "større arme på 12 uger" lyder spændende, da det jo hovedsaligt er arme jeg ønsker vækst i. Hvad mener du om det program?
Jeg har selv kørt dele af programmet, men husker det ikke lige umiddelbart. Vender lige tilbage i morgen aften

Zaulich skrev:Angående programmet, så synes jeg det blev en smule kedeligt i længden. Pas på, der ikke går for meget disko-pump i den. Jeg synes du skal finde et mere grundlæggende program end lige Større arme på 12 uger....

Bnaz skrev:Jeg ville i dit sted køre noget ganske grundliggende, der ikke tager for langt tid. Say f.eks. noget bill star agtigt.

jakes skrev:Hvordan vil bill star se ud?Bnaz skrev:Jeg ville i dit sted køre noget ganske grundliggende, der ikke tager for langt tid. Say f.eks. noget bill star agtigt.

jakes skrev:Synes bare ikke at 5 reps har en speciel effect på min body?
du kan ikke i din alder eller erfaring gå ind og konkludere at 5 reps ikke gør noget for din "body" 
mikkel_baech skrev:jakes skrev:Synes bare ikke at 5 reps har en speciel effect på min body?
hey Sidneydu kan ikke i din alder eller erfaring gå ind og konkludere at 5 reps ikke gør noget for din "body"
chancen er at du nok ikke har kørt hårdt nok på, hvilket er fuldt forståeligt i din alder, dog ville jeg som Bnaz også sige vælge noget ala BillStarr,
i din alder er kroppen i en rivende udvikling og dine kanoner skal nok bliver store, derfor skal du se kroppen lidt mere som en helhed end jeg fornemmer du gør nu. tænk store øvelser og teknik træning så skal du nok se resultater.du kan selvfølgelig sagtens køre noget alm disko arm træning ved siden af lige for at sculpte them GUNS. god træning fremover.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster