Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Søren W skrev:Menace, ikke så try-hard plx...

MrMrOtt skrev:Du ved du er bodybuilder, når du tror det eneste rigtige er, at gøre som dig.

The Dane skrev:MrMrOtt skrev:Du ved du er bodybuilder, når du tror det eneste rigtige er, at gøre som dig.
Der er nok en der føler sig ramt?

MrMrOtt skrev:The Dane skrev:MrMrOtt skrev:Du ved du er bodybuilder, når du tror det eneste rigtige er, at gøre som dig.
Nej, ikke rigtigt, det er helt iorden ikke at kunne lide crossfit, jeg bryder mig da heller ikke specielt meget om ridning.

A Menace To Chicken skrev:MrMrOtt skrev:The Dane skrev:MrMrOtt skrev:Du ved du er bodybuilder, når du tror det eneste rigtige er, at gøre som dig.
Nej, ikke rigtigt, det er helt iorden ikke at kunne lide crossfit, jeg bryder mig da heller ikke specielt meget om ridning.
.. nu er det også de færreste ridepiger og jockeyer der påstår, at deres sport er super fremmende for muskelvækst, og at bodybuildere burde ride - hvis de ville have store muskler. Og omvendt hører du sjældent bodybuildere kritisere ridepiger og jockeyer for aldrig at blive store og stærke. Det er lissom ikke det ridning går ud på.

MrMrOtt skrev:A Menace To Chicken skrev:MrMrOtt skrev:The Dane skrev:MrMrOtt skrev:Du ved du er bodybuilder, når du tror det eneste rigtige er, at gøre som dig.
.. nu er det også de færreste ridepiger og jockeyer der påstår, at deres sport er super fremmende for muskelvækst, og at bodybuildere burde ride - hvis de ville have store muskler. Og omvendt hører du sjældent bodybuildere kritisere ridepiger og jockeyer for aldrig at blive store og stærke. Det er lissom ikke det ridning går ud på.
Nu vil jeg også mene at de crossfittere, som ved hvad de laver, godt er klar over, at man får større muskler af bodybuilding. Derudover mener jeg at man sagtens kan opnå fine resultater med crossfit!

MrMrOtt skrev:A Menace To Chicken skrev:MrMrOtt skrev:The Dane skrev:MrMrOtt skrev:Du ved du er bodybuilder, når du tror det eneste rigtige er, at gøre som dig.
Nu vil jeg også mene at de crossfittere, som ved hvad de laver, godt er klar over, at man får større muskler af bodybuilding. Derudover mener jeg at man sagtens kan opnå fine resultater med crossfit!

MrMrOtt skrev:Du ved du er bodybuilder, når du tror det eneste rigtige er, at gøre som dig.

Mrjones skrev:Man ved man er bodybuilder, når man tror at alt andet end vægte og proteiner er tids spilde

The Dane skrev:Mrjones skrev:Man ved man er bodybuilder, når man tror at alt andet end vægte og proteiner er tids spilde
Det er en anden tråd du skal have fat i.

SandyFrink skrev:The Dane skrev:Mrjones skrev:Man ved man er bodybuilder, når man tror at alt andet end vægte og proteiner er tids spilde
Alternativt et andet forum.

Mrjones skrev:SandyFrink skrev:The Dane skrev:Mrjones skrev:Man ved man er bodybuilder, når man tror at alt andet end vægte og proteiner er tids spilde
Alternativt et andet forum.
Ja for BB.dk er kun for bodybuildere![]()
Underligt at der så er en elitesvømmer på eliteteamet![]()
Den anden tråd er nu oprettet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster