Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Starpen skrev:Min fødselsdag nærmer sig med hastige skridt og dermed også alderdommen. I den forbindelse har mine forældre udbedt sig en ønskeseddel og jeg påtænker derfor at notere en ekstern harddisk som et ønske. Spørgsmålet går her på, hvad der er gode erfaringer med?
Krav:
Min. 1TB
Slidstærk (ikke en, der skal kunne brænde af i løbet af et par måneder)
Fysisk størrelse underordnet
Skal være mac-kompatibel
Any advice?

kofoed skrev:Starpen skrev:Min fødselsdag nærmer sig med hastige skridt og dermed også alderdommen. I den forbindelse har mine forældre udbedt sig en ønskeseddel og jeg påtænker derfor at notere en ekstern harddisk som et ønske. Spørgsmålet går her på, hvad der er gode erfaringer med?
Krav:
Min. 1TB
Skal være mac-kompatibel
Any advice?
WD (western digital)

Pzyrex skrev:kofoed skrev:Starpen skrev:Min fødselsdag nærmer sig med hastige skridt og dermed også alderdommen. I den forbindelse har mine forældre udbedt sig en ønskeseddel og jeg påtænker derfor at notere en ekstern harddisk som et ønske. Spørgsmålet går her på, hvad der er gode erfaringer med?
Krav:
Min. 1TB
Skal være mac-kompatibel
Any advice?
WD (western digital)
WD er jo netop rent lort ligesom Maxtor. Det er dog de klart billigste, hvor man får flest GB for pengene, men hvad hjælper det, hvis lortet brænder sammen et par måneder efter.

Pzyrex skrev:kofoed skrev:Starpen skrev:Min fødselsdag nærmer sig med hastige skridt og dermed også alderdommen. I den forbindelse har mine forældre udbedt sig en ønskeseddel og jeg påtænker derfor at notere en ekstern harddisk som et ønske. Spørgsmålet går her på, hvad der er gode erfaringer med?
Krav:
Min. 1TB
Skal være mac-kompatibel
Any advice?
WD (western digital)
WD er jo netop rent lort ligesom Maxtor. Det er dog de klart billigste, hvor man får flest GB for pengene, men hvad hjælper det, hvis lortet brænder sammen et par måneder efter.

kofoed skrev:Pzyrex skrev:kofoed skrev:Starpen skrev:Min fødselsdag nærmer sig med hastige skridt og dermed også alderdommen. I den forbindelse har mine forældre udbedt sig en ønskeseddel og jeg påtænker derfor at notere en ekstern harddisk som et ønske. Spørgsmålet går her på, hvad der er gode erfaringer med?
Krav:
Min. 1TB
Skal være mac-kompatibel
Any advice?
WD (western digital)
og dog

Wopper skrev:kofoed skrev:Pzyrex skrev:kofoed skrev:Starpen skrev:Min fødselsdag nærmer sig med hastige skridt og dermed også alderdommen. I den forbindelse har mine forældre udbedt sig en ønskeseddel og jeg påtænker derfor at notere en ekstern harddisk som et ønske. Spørgsmålet går her på, hvad der er gode erfaringer med?
Krav:
Min. 1TB
Skal være mac-kompatibel
Any advice?
WD (western digital)
og dog
Det er da i hvert fald ikke det værste lort, WD laver nogle ganske glimrende produkter. Om man vælger den billigste model må sgu være op til en selv.

Jeg har købt 3 af dem, dog kun på 250 og 320 MB og de fungerer fint.Ringholm skrev:Jeg købte for nyeligt en Western Digital Passport Essential 500gb. Jeg kan kun anbefale den til andre, super nice. Dog betaler man for design og størrelse.

Starpen skrev:Så den her er f.eks. et godt bud?
http://www.elgiganten.dk/product/pc-har ... n-harddisk

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster