Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Juice skrev:Man øger IKKE forbrænding, stofskifte eller noget helt tredje ved at have en spisedag. Men spisedage er for langt de fleste nødvendige for at kunne komme igennem resten af diæten.

Niels1 skrev:Jeg bruger samme metode som dig, Adonis, og jeg synes det virker meget fint. Nej, jeg tror ikke den dag hvor du ligger i overskud stadig vil 'få kroppen til at ligge i underskud', men det vil sikkert have andre fordele, såsom øget forbrænding (jeg skal ikke kunne sige om det er sandt) i et stykke tid. Jeg tror selv at refeed dage er meget vigtige når man er på cut, for hvis ens krop skal ligge i underskud day in and day out, mener jeg at forbrændingen ligger på et minimum, samtidig med det heller ikke er så smart hvis man stadig vil holde på sin muskelmasse - men jeg skal ikke kunne sige om det er anbefalelsesværdigt for dig, da jeg ikke rigtig ved hvad dit mål er. Happy cutting!

HommkufH skrev:I princippet vil du jo automatisk øge dit stofskifte hvis du spiser mere, det er jo logisk. Du har jo den fødeinduceret termogene effekt som logisk nok bliver højere.

The Juice skrev:HommkufH skrev:I princippet vil du jo automatisk øge dit stofskifte hvis du spiser mere, det er jo logisk. Du har jo den fødeinduceret termogene effekt som logisk nok bliver højere.
Selvfølgelig. Jeg gik ud fra det var implicit at her var tale om en langsigtet gevinst. Medmindre du da mener, at stofskiftet bliver permanent højere ved at have en ugentlig spisedag?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster