Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 834
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

En uge off under cut

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB!

Situationen er sådan, jeg har trænet i over 1,30 år 4-5 gange om ugen. Kun lige når jeg på ferie jeg misser workouts. I den her uge er der sket nogle problemer herhjemme med min familie osv. så jeg føler mig ikke lige så motiveret til at tage op i trænings centeret.

Jeg cutter lige pt, jeg træner 4-5 gange om ugen og laver interval 3 gange om ugen. Jeg tænkte på bare tage en uge fri, og så komme mere motiveret tilbage fra mandag af. Men jeg er i tvivl om det vil have en stor betydning at tage en uge fri (især når man cutter) kan jeg få nogle inputs? Jeg vil stadig følge kostplan, og stadig løbe mine 3 intervaller.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det mest optimale ville være, at du i denne periode ligger så meget som muligt på dit ligevægtsindtag. Så kunne det sagtens gå.
If you always do what you’ve always done, you will always get what you’ve always got.
Brugeravatar

Reputation point: 81

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 195.00

Logbog: Vis logbog

Thez skrev:Det mest optimale ville være, at du i denne periode ligger så meget som muligt på dit ligevægtsindtag. Så kunne det sagtens gå.

Så jeg skal altså droppe mine 500 kcal underskud og ramme mit ligevægtsindtag? :)

JohnnyM1337 skrev:
Thez skrev:Det mest optimale ville være, at du i denne periode ligger så meget som muligt på dit ligevægtsindtag. Så kunne det sagtens gå.

Så jeg skal altså droppe mine 500 kcal underskud og ramme mit ligevægtsindtag? :)

Ja, hvis du kan ramme dit ligevægtsindtag, vil det være perfekt. Hvis du ikke træner, på et kalorieunderskud, så begynder det at knibe med at holde muskelmassen. Samtidig, hvis du er i overskud men ikke træner, bliver de ekstra kcal umiddelbart ikke brugt til restitution af muskler.. Så ja, ram dit ligevægtsindtag :)
If you always do what you’ve always done, you will always get what you’ve always got.
Brugeravatar

Reputation point: 81

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 195.00

Hvis jeg skal sige min mening så syntes jeg du skal tage en uges pause spise det du nu har lyst til og glem alt om træning til du kommer hjem :-)

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Rolig nu... Medmindre du stiller op til en konkurrence om x antal dage er det sgu da fuldstændig lige meget om du holder en pause her og der. Pas på din kontrol med fødevareindtaget ikke overtager dit liv, der skal også være plads til nydelse og pauser i livet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Thez skrev:
JohnnyM1337 skrev:

Ja, hvis du kan ramme dit ligevægtsindtag, vil det være perfekt. Hvis du ikke træner, på et kalorieunderskud, så begynder det at knibe med at holde muskelmassen. Samtidig, hvis du er i overskud men ikke træner, bliver de ekstra kcal umiddelbart ikke brugt til restitution af muskler.. Så ja, ram dit ligevægtsindtag :)

Tak for hjælpen ;-)

Hold du bare en pause. Jeg har selv lige holdt en pause på omkring 5 måneder, og jeg har ikke tabt et eneste gram muskelmasse. Det eneste jeg har gjort under hele forløbet var at følge min kostplan sådan nogenlunde.
Be excellent to each other!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00

The EctoLion skrev:Hold du bare en pause. Jeg har selv lige holdt en pause på omkring 5 måneder, og jeg har ikke tabt et eneste gram muskelmasse. Det eneste jeg har gjort under hele forløbet var at følge min kostplan sådan nogenlunde.

Tak for det! Ramte du også dit ligevægtsindtag noglelunde så? :) eller var du stadig i underskud/overskud

The EctoLion skrev:Hold du bare en pause. Jeg har selv lige holdt en pause på omkring 5 måneder, og jeg har ikke tabt et eneste gram muskelmasse. Det eneste jeg har gjort under hele forløbet var at følge min kostplan sådan nogenlunde.

Kan det virkeligt passe? :-k tror ikke på du har beholdt alt dit masse uden at træne
Eighty percent of succes is showing up
Brugeravatar

Reputation point: 50

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Kostplan: Ingen kostplan

JohnnyM1337 skrev:

Tak for det! Ramte du også dit ligevægtsindtag noglelunde så? :) eller var du stadig i underskud/overskud

Jeg har spist efter mit ligevægtsindtag under hele forløbet ja :)
Brugeravatar

Styrkeliste

BashD skrev:

Kan det virkeligt passe? :-k tror ikke på du har beholdt alt dit masse uden at træne

Yup, jeg har løbende målt min vægt, samt min fedtprocent, med en fedttgang.

Det eneste jeg har mistet er 5kg på toppen i mine max løft.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster