Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kris218d skrev:at nu efter jeg prøver holde mig på de 500 mindre kalorier om dagen, at jeg stadig må spise rimelig meget mad?
Igår holdte jeg mig på de 2700 kcal, og følte mig ikke sulten eller noget??
Forstår det ikke helt...
Min kost igår bestod af
Morgenmad: havergryn + banan.
Middagsmad: pasta
Eftermiddagsmad: et æbel og en shake efter træning
Og aftensmad: rig med et kyllingebryst?
Kan det godt passe jeg må spise så meget?

kris218d skrev:Cutte?

Er du sikker på at det passer med de 2700? Jeg fik at vide, at mit ligevægtsindtag er på 2350 og jeg har en kostplan der siger 2000 kalorier om dagen. Reelt ligger jeg vel på de 1800 uden problemer.kris218d skrev:Cutte?

Atombomben skrev:Er du sikker på at det passer med de 2700? Jeg fik at vide, at mit ligevægtsindtag er på 2350 og jeg har en kostplan der siger 2000 kalorier om dagen. Reelt ligger jeg vel på de 1800 uden problemer.kris218d skrev:Cutte?
Når det så er sagt, så føler jeg mig heller ikke altid sulten. Og hvis jeg gør, så ved jeg det er tuderi og jeg bare skal lave noget andet end at sidde og tænke på, at jeg er sulten ;)
Så hvis du har et ligevægtsindtag på 3200 kalorier må du godt nok være en stor dreng. Eller også er det bar emig der ikke laver en bjælde, hvem ved?

Atombomben skrev:Er der virkelig så meget forskel på folk, at jeg vil ligge i bulk der hvor han cutter?

Atombomben skrev:Det er nogle ordenlige shakes du får dig så ;)

Nej, mit spørgsmål var om det kan passe, at der er så stor forskel på folk. Dit ligevægtsindtag er næsten dobbelt så stort som TS, selvom i vejer ca det samme. Imidlertid er mit ligevægtsindtag på 2350 og selvom jeg er noget mindre, så virker det stadig meget lavt, selvom jeg ikke har noget problem med at overholde det. Faktisk får jeg nok store problemer når jeg skal til at bulke, hvis jeg skal æde så meget.Bnaz skrev:Atombomben skrev:Det er nogle ordenlige shakes du får dig så ;)
Tja, 1200Kcal til morgenmad, noget tilsvarende til aften, og så en bette shake, så er man hurtigt deroppe.
Men hvad er dit spørgsmål? Om der er stor forskel på cut og bulk? I så fald ja, det er der.

Atombomben skrev:Nej, mit spørgsmål var om det kan passe, at der er så stor forskel på folk. Dit ligevægtsindtag er næsten dobbelt så stort som TS, selvom i vejer ca det samme. Imidlertid er mit ligevægtsindtag på 2350 og selvom jeg er noget mindre, så virker det stadig meget lavt, selvom jeg ikke har noget problem med at overholde det. Faktisk får jeg nok store problemer når jeg skal til at bulke, hvis jeg skal æde så meget.Bnaz skrev:Atombomben skrev:Det er nogle ordenlige shakes du får dig så ;)
Tja, 1200Kcal til morgenmad, noget tilsvarende til aften, og så en bette shake, så er man hurtigt deroppe.
Men hvad er dit spørgsmål? Om der er stor forskel på cut og bulk? I så fald ja, det er der.

kris218d skrev:Skal jeg så længere ned i kalorie indtag?
Hvis jeg vejr 90, er 189 høj har fedt procent på 10-12 stykker??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster