Jeg vil starte med at indrømme at jeg kun er 13 år
Men det korte og lange er at jeg gerne vil til at træne og spise lidt mere som jer der er lidt ældre. Lige pt. er jeg holdt op med at drikke sodavand og spise alt jeg finder usundt. Det er alt fra hvidt brød, ris pasta til slik, kage, is og chips. Jeg har været oppe i det lokale fitness center med min mor, vi fik da også købt et 10turs-kort, men pga. en mindre overbetaling(vi kom til at betale 279000 kr. for kortet, da den unge mand der sad ved disken var lidt uopmærksom) kom min mor til at tvivle på om de havde styr på det. Jeg vil jo heller ikke sætte min vækst i stå, det har vi hørt kan ske? Min mor og far har også sponsoreret en kasse XLproteinbarer fra nutramino til mig
Kan disse kosttilskud skade min unge krop og kan jeg sætte min vækst i stå ved at begynde at gå i fitness, 2-3 gange om ugen? Pt., har jeg en håndvægt(14 kg) jeg laver lidt bænkpres med håndvægt med. Ellers tager jeg bare armbøjninger og mavebøjninger som en normal sund dreng. Hvis ikke kosttilskud som proteinbarer og proteinpulver er godt for mig, har I så nogle gode alternetiver til sådan noget?

Tak på forhånd
Vh Stryhn