Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dunno skrev:Hvorfor er pyramiden dårlig..? Egentlig ville jeg hører om det så var muligt at "add" nogle flere øvelser til dem som mangler? istedet for helt at skifte programmet ud.
TJ skrev:Grunden til at det anses for værende ineffektivt skyldes flere forskellige ting. For det første, så har sættene med lav vægt ikke et særligt stort vækstpotentiale i sig selv. Og slet ikke når man laver sæt med højere vægt i samme pas. Samtidig tapper det ATP reserverne godt og grundigt. Det inducerer en pæn mængde CNS udmattelse. Og det akkumulerer en stor portion affaldsstoffer. Alle disse ting ødelægger evnen til krafudvikling, og gør at topsættene, ikke får samme stimuleringspotentiale. Hvis man havde undladt de indledende sæt, og bare snuppet en effektiv og optimal "opvarmning", så ville man kunne have lavet 6 reps med 85 % af 1RM, istedet for 80 % af 1RM.

Dunno skrev:Hvorfor er pyramiden dårlig..? Egentlig ville jeg hører om det så var muligt at "add" nogle flere øvelser til dem som mangler? istedet for helt at skifte programmet ud.

Dunno skrev:Men problemet er bare at jeg ikke kan lave squat og dødløft og bent over row.. Derfor synes jeg at programmet var idealt..? Hvor synes I det halter? altså hvilke muskel gruppe

Dunno skrev:Men problemet er bare at jeg ikke kan lave squat og dødløft og bent over row.. Derfor synes jeg at programmet var idealt..? Hvor synes I det halter? altså hvilke muskel gruppe

Dunno skrev:Ja vi har, vi har alt

Det kan være at det er fordi instruktørene ikke mener han er klar til at lave squat og dødløft, så er det måske lidt dumt og lave lunges og goodmornings og sådan noget

Dunno skrev:Vil prøve at lave et andet program udfra oplysningerne. Thanks so far

J-S-O skrev:Dunno skrev:Vil prøve at lave et andet program udfra oplysningerne. Thanks so far
Hvorfor må du ikke køre squat og dødløft for instruktørerne?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster