Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1539
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1536

Følg bodybuilding.dk på

Er din PC for sløv til de nyeste spil?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hvem har ikke prøvet at installere et spil, for derefter at finde ud af, at ens PC er for sløv til at køre det? Det har jeg i hvert fald! Jeg vil derfor lige dele det her geniale koncept med jer:

http://www.onlive.com/#3

Udvalget er ikke overvældende endnu, men der er nogle gode i mellem, så som Just Cause 2, Mafia II mm.

Og ja, det er ikke helt nyt, men det kunne være at alle ikke kendte til det endnu :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

FitnessSjamp skrev:Hvem har ikke prøvet at installere et spil, for derefter at finde ud af, at ens PC er for sløv til at køre det? Det har jeg i hvert fald! Jeg vil derfor lige dele det her geniale koncept med jer:

Udvalget er ikke overvældende endnu, men der er nogle gode i mellem, så som Just Cause 2, Mafia II mm.

Og ja, det er ikke helt nyt, men det kunne være at alle ikke kendte til det endnu :)

DU har lavet en ny bruger for at dele den hjemmeside med os?

Er du sikker på det ikke er din egen, og at du ikke bare fedter et link ind hvor du ellers kan komme til det, for reklame og SEO?
Billede
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

A.L.P.H.A skrev:
FitnessSjamp skrev:Hvem har ikke prøvet at installere et spil, for derefter at finde ud af, at ens PC er for sløv til at køre det? Det har jeg i hvert fald! Jeg vil derfor lige dele det her geniale koncept med jer:

DU har lavet en ny bruger for at dele den hjemmeside med os?

Er du sikker på det ikke er din egen, og at du ikke bare fedter et link ind hvor du ellers kan komme til det, for reklame og SEO?

Desværre er det ikke mit eget koncept :) I wish :wink:

Jeg kan da oplyse dig om, at jeg har informationen fra følgende artikel:

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-387391.html

Jeg ville bare dele det, da jeg synes det er en ret genial idé !

Desværre for konceptet skal man så til gengæld have en ret vild internethastighed. Min er f.eks. på 4 Mbit, hvilket er for lidt til at det virker.
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Det er ellers ikke hvad de skriver; Minimumskravene er små, som eksempelvis mindst 3 megabit i internetforbindelse, Windows XP, Vista eller 7 og Mac OSX 10.5.8.

Du har måske afprøvet det?

I øvrigt vil jeg da lige nævne, at man altså kan prøve det gratis i 30min eller sådan. Derved er heldigvis til at finde ud af, om det virker med ens opkobling/pc :)

Tamt det ikke kan køre over Wifi.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

TheCzech skrev:Tamt det ikke kan køre over Wifi.

Det skulle virke til WiFi (hvorfor skulle det ikke..). Fra deres hjemmeside:

Play the Hottest Games in 3 Simple Steps
1.Connect your PC or Mac to a wired or Wi-Fi broadband connection*
2.Launch OnLive Game Service from desktop or browser
3.Play games instantly, spectate anyone, make friends and much more

*See Minimum and Recommended System Requirements for PC and Mac.

Det må komme an på en prøve. Jeg vil lige teste nærmere når jeg kommer hjem fra arbejde, så må vi se :)

Det skulle virke til WiFi (hvorfor skulle det ikke..). Fra deres hjemmeside:

Læste kommentarene til det link du postede:

@phoque
Efter at have ledt lidt fandt jeg ud af, at WiFi-forbindelser åbenbart ikke er understøttet, så det er bare om at plugge kablet direkte i computeren. Det vil jeg prøve.

Efter at alle derinde har failet.
Brugeravatar

FitnessSjamp skrev:Det er ellers ikke hvad de skriver; Minimumskravene er små, som eksempelvis mindst 3 megabit i internetforbindelse, Windows XP, Vista eller 7 og Mac OSX 10.5.8.

Du har måske afprøvet det?

Yes har testet det. Det virker ikke. Der står også:

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS

Internet Connection: 5 Mbps, wired connection

Måske er det derfor. Jeg ved ikke hvor mange der har en internetforbindelse på over 5 Mbps med et old school kabel. Men det lyder ellers som en god ide. Der skal måske bare arbejdes lidt med det tekniske inden det er fuldt funktionsdygtigt.
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Jeg har en forbindelse på 35/2 mbit og i følge deres klient har jeg en alt for høj latency og kan derfor ikke bruge det til noget. :-k
"Hard Work Beats Talent Until Talent Decides to Work Hard"
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: ⛄ ᕦ(ò_ó*)ᕤ ⛄

Træner her: Zielkes Fitnessklub

Tanken bag er genial, og noget der sikkert kan tjenes gode penge på! :dance:
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Sydsjælland

Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

BodyHack skrev:Jeg har en forbindelse på 35/2 mbit og i følge deres klient har jeg en alt for høj latency og kan derfor ikke bruge det til noget. :-k

Samme problem alle personerne der kommenterer her har:

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-387391.html
Brugeravatar

Så vidt jeg ved står alle deres servere i USA, så det er vist ikke muligt at bruge det i DK. Jeg kunne i hvert fald ikke få det til at virke på min 25/2mbit forbindelse :)
"Folk der løber flygter"
- følg min nye "nybegynder-styrkeløft-logbog"!

viewtopic.php?t=48160&postorder=asc&start=0#p1128680
Brugeravatar

Geografisk sted: 8200 Aarhus N

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (4)

Undskyld for flame... MEN shit hvor retaderet...
Er din PC for sløv til de nyeste spil??? så spil over nettet (hvis du altså har en internet forbindelse som er helt ude i hampen i forhold til dit hardware...

En stationær som kan klare alle de spil som der er tale om vil koste ca. 4000-5000 kr og så slipper man for at kvæle sit net (ku jo være at andre vil være online når man spiller)... Så vidt jeg har forstået er Onlive et distributions system ligesom steam, så man skal købe spil igennem dem først... Hvordan fungere det? er man så bundet til at spille de nye spil ved en lav opløsning for evigt?

Imo en forfærdelig ide, så længe latency ikke er prioiteteret højt af udbyderne... og hardware som er rigeligt til at klare den lave opløsning som leveres ikke er specielt dyrt...
Mål:
Bænk 5x5x100kg
Squat 4x10x100kg
Dødløft 5x5x150kg

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Uden at sige for meget, tror jeg det er rigtig optimistisk at streame et spil online fra en server i USA.
Billede
Brugeravatar

For lige at åbne topic igen, så kom jeg faktisk igennem en enkelt gang! Prøvede at spille Borderlands men musen reagerer håbløst langsomt. Det er ikke pengene værd (endnu).
"Folk der løber flygter"
- følg min nye "nybegynder-styrkeløft-logbog"!

viewtopic.php?t=48160&postorder=asc&start=0#p1128680
Brugeravatar

Geografisk sted: 8200 Aarhus N

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (4)

Alien skrev:Undskyld for flame... MEN shit hvor retaderet...
Er din PC for sløv til de nyeste spil??? så spil over nettet (hvis du altså har en internet forbindelse som er helt ude i hampen i forhold til dit hardware...

En stationær som kan klare alle de spil som der er tale om vil koste ca. 4000-5000 kr og så slipper man for at kvæle sit net (ku jo være at andre vil være online når man spiller)... Så vidt jeg har forstået er Onlive et distributions system ligesom steam, så man skal købe spil igennem dem først... Hvordan fungere det? er man så bundet til at spille de nye spil ved en lav opløsning for evigt?

Imo en forfærdelig ide, så længe latency ikke er prioiteteret højt af udbyderne... og hardware som er rigeligt til at klare den lave opløsning som leveres ikke er specielt dyrt...

Øhm hvor mange bærbarer har et godt grafikkort? Hvor mange kontor-computere har? Hvor mange spil kan man spille på en Mac originalt?
Du snakker som om at ALLE sidder ved en stationær på sit værelse udstyret med det bedste grafikkort.
Nubretpumper
Brugeravatar

Alien: Det er da verdens mest geniale idé, at brugeren ikke selv behøver at være afhængig af en stor og dyr stationær pc. Det er da nice, at de tunge hardwareprocessor kan klares fra hosten, så man selv kan spille eller hvad man nu vil uden at være bundet til ét sted. Det er meget muligt, at systemet (bl.a. for lav latency) lige nu ikke lægger op til optimal brug, men det her er helt sikkert fremtiden.

Alien skrev:

Undskyld for flame... MEN shit hvor retaderet...

Det eneste der er retarderet her, er da vidst hvordan du vælger at udtrykke dig!

On Topic:
Jeg synes idéen er genial og jeg tror, at der er en kæmpe fremtid for den slags cloud computing. Der findes andre tjenester, hvor du, online, kan få dit eget desktop og i princippet have en online-computer du kan logge på alle steder fra.
Når der kommer en habil serverpark til europa, så skal tjenesten nok komme til at fungere udemærket - desuden kender jeg ikke nogen, der har en internetforbindelse på mindre end 5mbit længere.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (2)

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster