Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

under construction skrev:hey bb ::
Lige nu træner jeg 3 gange i ugen - 3 split
6 øvelser af 3 sæt med 12 gentagelser hver muskelgruppe. Træner 2-3 grupper pr. gang f.eks. triceps og bryst
Er min træning god nok eller bør jeg ramme hver muskel flere gange i ugen? f.eks. gå over til et fullbody??

hot_fifty skrev:Vil sige 1-2 øvelser pr. muskelgruppe er nok i 2-split. Hvad med disse øvelser
Mandag/Torsdag:
Bænkpres, Militærpres/lateral raise, Dips/triceps overhead extentions, calf raise.
Tirsdag/Fredag:
Squat, Dødløft, Lying leg curl, Shrugs, Barbell/Dumbell curls, bagsideskulder, Crunch
Evt krydre det med DB pres / flyers i det første split, hvis energien og tiden er til det. Hold gerne træningen på ca. en time

Moqensen skrev:hot_fifty skrev:Vil sige 1-2 øvelser pr. muskelgruppe er nok i 2-split. Hvad med disse øvelser
Mandag/Torsdag:
Bænkpres, Militærpres/lateral raise, Dips/triceps overhead extentions, calf raise.
Tirsdag/Fredag:
Squat, Dødløft, Lying leg curl, Shrugs, Barbell/Dumbell curls, bagsideskulder, Crunch
Evt krydre det med DB pres / flyers i det første split, hvis energien og tiden er til det. Hold gerne træningen på ca. en time
1-2 øvelser er jo altid nok. Det hele kommer an på hvor mange set/reps. du tager. Så du kan ikke skrive programmet uden at skrive hvor mange set/reps. han skal tage.
Desuden mangler du ryg øvelser.
Hvorfor vil du holde træningen på en time?

TheNextArnold skrev:Moqensen skrev:hot_fifty skrev:Vil sige 1-2 øvelser pr. muskelgruppe er nok i 2-split. Hvad med disse øvelser
Mandag/Torsdag:
Tirsdag/Fredag:
1-2 øvelser er jo altid nok. Det hele kommer an på hvor mange set/reps. du tager. Så du kan ikke skrive programmet uden at skrive hvor mange set/reps. han skal tage.
falder testosteron niveauerne ikke efter ca. en times træning? så kan man vel med fordel forsøge at holde træningen på omkring en time. det kan man også sagtens hvis bare man lade vær med at holde alt for lange pauser mellem sættene.

jesperlinde skrev:under construction skrev:hey bb ::
Lige nu træner jeg 3 gange i ugen - 3 split
6 øvelser af 3 sæt med 12 gentagelser hver muskelgruppe. Træner 2-3 grupper pr. gang f.eks. triceps og bryst
Er min træning god nok eller bør jeg ramme hver muskel flere gange i ugen? f.eks. gå over til et fullbody??
Eventuelt prøv bill starr's fundament program, kanont fullbody program.
Moqensen skrev:TheNextArnold skrev:Moqensen skrev:hot_fifty skrev:Vil sige 1-2 øvelser pr. muskelgruppe er nok i 2-split. Hvad med disse øvelser
Mandag/Torsdag:
Tirsdag/Fredag:
falder testosteron niveauerne ikke efter ca. en times træning? så kan man vel med fordel forsøge at holde træningen på omkring en time. det kan man også sagtens hvis bare man lade vær med at holde alt for lange pauser mellem sættene.
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/10bodybuilding&fitnessmyter.php
Påstand nr. 6

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster