Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1326
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1324

Følg bodybuilding.dk på

Erfaringer med politiet?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey!

For en uge siden, godt og vel, fik jeg mig 2 klip i kørekortet, fordi en motorcykel betjent (formentlig med en dårlig dag), mente jeg kørte over for 2x rødt lys. Jeg vil gerne erkende at første lyskryds var rød, men næste lysregulering, skiftede til gul, lige da jeg var forna stregen, og så kunne ikke nå at bremse, så i stedet for en hård opbremsning, valgte jeg at glide med ud i kryset for gult lys.

Betjente sagde så til mig, første lys kører du over for rød, og det vil jeg gerne indrømme er OK, så siger han "Næste lys er lidt semi, men jeg vurderer stadig du kører over for rødt" LOL - fordi han har fået tæsk at konen skal han ikke straffe mig. Mig og ham jeg kørte med, er begge 100% sikker på at den skiftede til gul lige da vi er ved stregen, og jeg kunne ikke nå at reagerer.

Han havde set sig sur på mig, for han fortalte mig at han troede jeg ville køre fra ham, fordi han mente at jeg havde set ham, men hvis jeg havde set det politi-svin, så var jeg nok ikke kørt over for rødt, flot :lol:

Flere jeg har spurgt, har sagt at hvis jeg er sikker i min sag, skal jeg bare lade være med at betale bøden, og så tage i retten og forsvare det ene klip, for vi er 2 vidner og kun én betjent. Der er ingen video/fotos eller målt hastighed på mig, så han kan faktisk intet bevise. En jeg kender, fik faktisk annulleret en dom, hvor en motorcykel betjent havde taget ham for noget, hvor de var 2 i bilen så det blev påstand vs. påstand, og han blev ikke dømt, men aner ikke hvad chancen er ved lysregulering. Han er jo overmagten og dommeren vil nok tro mere på hans udsagn?

Rart nok at være sikker på at have en chance for at vinde, da en retsagsomkostninger jo er pisse dyre hvis jeg taber.

Nogle med erfaringer?
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tror måske godt du kan have en chance når du nu vedkendte dig røde lys nr. 1. Og især når han intet bevis har for det.

Hm hm men det er rigtigt at det er noget af et sats hvis du skal betale sagsomkostninger.. Du skal nok lede efter lignende sager på nettet og nok snakke med en advokat først hvis du vil gå så langt.. Sådanne sagsomkostninger kan nok godt snige sig op på den grimme side af 10kg...
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan

Åhh stop dit prædiken ;) du kender det godt.. Du har lidt travlt, der holder en bil i krydset, og det skifter til gult, så du kan godt lige nå med over i mellem gul og rød, det har du sku også selv gjort ;)

Men jeg har intet i mod overhovedet at få et klip for den!

Det jeg er sur over, er at det svin dømmer mig for det næste lyskryds, for det skifter til gult hvor jeg er LIGE FORAN stregen, og det er mig umuligt at bremse, men der har han jo set sig sur på mig, så derfor dømmer han mig for begge. Korrupt system vi har!
Sidst rettet af method 10. maj 2009, 20:42, rettet i alt 1 gang.
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
Brugeravatar

Dingo skrev:Tror måske godt du kan have en chance når du nu vedkendte dig røde lys nr. 1. Og især når han intet bevis har for det.

Hm hm men det er rigtigt at det er noget af et sats hvis du skal betale sagsomkostninger.. Du skal nok lede efter lignende sager på nettet og nok snakke med en advokat først hvis du vil gå så langt.. Sådanne sagsomkostninger kan nok godt snige sig op på den grimme side af 10kg...

Ja det er pisse irriterende der skal være så dyrt! Fattige studerende har jo aldrig en fair chance :D - men må lige prøve at forhøre mig!
Brugeravatar

Lithium skrev:
method skrev:Åhh stop dit prædken ;) du kender det godt.. Du har lidt travlt, der holder en bil i krydset, og det skifter til gult, så du kan godt lige nå med over i mellem gul og rød, det har du sku også selv gjort ;)

Ja det har jeg da :D men sgu ikke lige efter at være blæst overfor rødt :wink:

Tror ikke du får noget ud af en retssag udover yderligere omkostninger - synes det er for stort et gamble at tage -

Du må bare køre ekstra forsigtigt de næste 3 år :8

Jamen dette var også det første lyskryds, der kørte jeg over for rødt, fordi der holdte en bil og gjorde jeg ikke kunne komme over for gult, og havde travlt :D

Næste lyskryds var det mig umuligt at bremse, da det blev gult lige da jeg var ved stregen... Men nok om det, må jo bare høre en advokat til råds, eller køre forsigtigt som du jo siger :(
Brugeravatar

Så vidt jeg husker, så er der noget med, at vidner er nødt til, at være mindre partiske end den person der er til stede i din bil, udover dig. Hvis der var fodgængere der bekræftede din historie, ville du have en sag, men ikke hvis det bare er dig og en medpassager. Tror til hver en tid det ville gå til betjentens favør...
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Starpen skrev:Så vidt jeg husker, så er der noget med, at vidner er nødt til, at være mindre partiske end den person der er til stede i din bil, udover dig. Hvis der var fodgængere der bekræftede din historie, ville du have en sag, men ikke hvis det bare er dig og en medpassager. Tror til hver en tid det ville gå til betjentens favør...

PIS! Så må jeg opfinde et vidne :D Har massere der kunne være tilstede på det tidspunkt :wink: :wink:
Brugeravatar

method skrev:
Starpen skrev:Så vidt jeg husker, så er der noget med, at vidner er nødt til, at være mindre partiske end den person der er til stede i din bil, udover dig. Hvis der var fodgængere der bekræftede din historie, ville du have en sag, men ikke hvis det bare er dig og en medpassager. Tror til hver en tid det ville gå til betjentens favør...

PIS! Så må jeg opfinde et vidne :D Har massere der kunne være tilstede på det tidspunkt :wink: :wink:

Hehe... Så tror jeg, at du kan blive straffet på et helt nyt grundlag og jeg behøver ikke være jurist for at se, at det nok er en noget hårdere straf end et klip :D
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Totalt offtopic:

Starpen, er du glad for ældre mænd med hvidt fuldskæg? :mrgreen:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

method skrev:
Lithium skrev:
method skrev:Åhh stop dit prædken ;) du kender det godt.. Du har lidt travlt, der holder en bil i krydset, og det skifter til gult, så du kan godt lige nå med over i mellem gul og rød, det har du sku også selv gjort ;)

Ja det har jeg da :D men sgu ikke lige efter at være blæst overfor rødt :wink:

Tror ikke du får noget ud af en retssag udover yderligere omkostninger - synes det er for stort et gamble at tage -

Du må bare køre ekstra forsigtigt de næste 3 år :8

Jamen dette var også det første lyskryds, der kørte jeg over for rødt, fordi der holdte en bil og gjorde jeg ikke kunne komme over for gult, og havde travlt :D

Næste lyskryds var det mig umuligt at bremse, da det blev gult lige da jeg var ved stregen... Men nok om det, må jo bare høre en advokat til råds, eller køre forsigtigt som du jo siger :(

Du har da bare kørt for stærkt, overset et par færdselsregler og får nu straf, da du blev opdaget. Det nok billigere at få de 2 klip og bøden, end at prøve og fuske med vidner osv.
One time I squatted so deep, I picked up a smartie with my ass.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Maribo

Træner her: Rødby Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00

Betal bøden. Du har en dårlig sag og det er pisse bøvlet at skulle igennem retssystemet.

method skrev:Korrupt system vi har!

Aargh, nu strammer du den vist. Hvis systemet virkelig var korrupt, havde du i stedet stukket betjenten en plov under bordet. Din sag viser netop, at systemet virker. Tag din straf som en mand og hold op med at tude.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

:jerk:

logbog anno 2015
Brugeravatar

Styrkeliste

method skrev:Jamen dette var også det første lyskryds, der kørte jeg over for rødt, fordi der holdte en bil og gjorde jeg ikke kunne komme over for gult, og havde travlt :D

Undskyld mig, men hvad FANDEN er det for en holdning. Dette har intet med dig som person at gøre, men det er folk som dig jeg håber at jeg en dag når at bremse for gult lys foran. Gult lys er til for at tømme krydset, og du må ikke køre ud i krydset for gult lys, dette med den ene undtagelse at du er så tæt på krydset at du ikke kan nå at bremse.

Jeg bruger meget af min tid på vejen, og de seneste år er det blevet værre og værre, jeg er begyndt at selv når der er grønt venter, for der kommer altid et fjols der lige kan nå det.

Stop for helved da for gult, og kan i ikke nå det, så skam jer over det.

Og jo jeg har også kørt over for gult, men gør mit bedste for at det ikke sker.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: Fitness World Odense, Vestre Stationsvej

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

FUCK POLITIET!!

DE BESKYTTER HINANDEN OG BEHANDLER FOLK SOM SVIN!!!

ACAB!!! :evil:
In House We Trust!
Dancing is not a crime!
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 135.00

Jeg er ikke specielt vidende omkring retsystemet, men jeg kan dog med sikkerhed sige, at du har en pisse dårlig sag.. :)

Brug i stedet pengene på noget ekstra køreundervisning.
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 235.00

Chelseacfc skrev:FUCK POLITIET!!

Hvilke erfaringer har du da med politiet siden du kommer med sådan en udmelding?

Jeg siger ikke at jeg er uenig, men det ville da være rart at høre om andet end trafikforseelser (no offence til TS).

Træner her: Fitness World Aalborg
Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 130.00

Karl Æg skrev:Betal bøden. Du har en dårlig sag og det er pisse bøvlet at skulle igennem retssystemet.

Aargh, nu strammer du den vist. Hvis systemet virkelig var korrupt, havde du i stedet stukket betjenten en plov under bordet. Din sag viser netop, at systemet virker. Tag din straf som en mand og hold op med at tude.

Åhhh stop nu dit pis.. Du tror virkelig på jeg mener systemet er korrupt? Havde da regnet med folk kunne regne ud det var ironi af første klasse!
Og hvad fanden har mit indlæg "med at tude" at gøre? Jeg spørger om hvad chancen er for at undgå det ene klip det fede politi svin gav mig, som var totalt unfair.

Og hvis folk har så pisse ondt i r*ven over jeg smutter over for gult, så pak jeres rådne kommentarer op i r*ven om at jeg skal lære at køre ordentligt eller flere køretimer. Svar på det jeg spør om og ik mere. Jeg har ikke bedt om jeres vurdering af mine køreegenskaber, hvis jeg manglede dem, så havde jeg sku oprettet en helt anden tråd.
Sidst rettet af method 10. maj 2009, 21:57, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Ja selvfølgelig beskytter man sine kollegaer, især i et job hvor man afhænger af hinanden som et team, hvad fanden havde du forventet?

Men ja, lad os få fjernet ordensmagten, og ind med selvtægten. =P~

logbog anno 2015
Brugeravatar

Styrkeliste

Undskyld mig, men når du skriver i et åbent internet forum, at du tydeligvis ikke kan overholde færdselsreglerne, og i øvrigt brokker dig over at politiet så knalder dig for det, så beder du jo nærmest om en kommentar omkring din kørsel.
Brugeravatar

Styrkeliste

Klog kommentar :roll:
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Galleri: Vis galleri (5)

method skrev:
Åhhh stop nu dit pis.. Du tror virkelig på jeg mener systemet er korrupt? Havde da regnet med folk kunne regne ud det var ironi af første klasse!
Og hvad fanden har mit indlæg "med at tude" at gøre? Jeg spørger om hvad chancen er for at undgå det ene klip det fede politi svin gav mig, som var totalt unfair.

Og hvis folk har så pisse ondt i r*ven over jeg smutter over for gult, så pak jeres rådne kommentarer op i r*ven om at jeg skal lære at køre ordentligt eller flere køretimer. Svar på det jeg spør om og ik mere. Jeg har ikke bedt om jeres vurdering af mine køreegenskaber, hvis jeg manglede dem, så havde jeg sku oprettet en helt anden tråd.

Folk har ikke ondt i røven over, at du overser dele af færdselsloven. Men råder dig til at tage straffen, som den nu er, og ikke prøve på at manipulere vidner for at slippe for straf, det kan jo hurtigt ende med straf alligevel.
Men har du ikke fast arbejde, så er bøden og de 3 års pæne kørsel vel til at overkomme?

logbog anno 2015
Brugeravatar

Styrkeliste

Rosenhøj skrev:
method skrev:Jamen dette var også det første lyskryds, der kørte jeg over for rødt, fordi der holdte en bil og gjorde jeg ikke kunne komme over for gult, og havde travlt :D

Undskyld mig, men hvad FANDEN er det for en holdning. Dette har intet med dig som person at gøre, men det er folk som dig jeg håber at jeg en dag når at bremse for gult lys foran. Gult lys er til for at tømme krydset, og du må ikke køre ud i krydset for gult lys, dette med den ene undtagelse at du er så tæt på krydset at du ikke kan nå at bremse.

Jeg bruger meget af min tid på vejen, og de seneste år er det blevet værre og værre, jeg er begyndt at selv når der er grønt venter, for der kommer altid et fjols der lige kan nå det.

Stop for helved da for gult, og kan i ikke nå det, så skam jer over det.

Og jo jeg har også kørt over for gult, men gør mit bedste for at det ikke sker.

Ja hvad FANDEN er det for en holdning? Ja jeg skammer mig virkelig også, undskyld. Du tror jeg er sådan en der sætter mig ud i min bil og tænker "i dag skal jeg virkelig bare ud og køre over for gult YES!!!" men NEJ, der tager du fejl min ven. Du siger min holdning er fucked up - well, du slutter selv dit indlæg med "Og jo jeg har også kørt over for gult, men gør mit bedste for at det ikke sker." Jamen sjovt nok, så gør jeg også selv mit bedste for at det ikke sker, så dvs. vores holdning er fuldstændig ens, og DU er sådan en jeg håber at jeg en dag når at bremse for gult lys foran. Gult lys er til for at tømme krydset, og du må ikke køre ud i krydset for gult lys, dette med den ene undtagelse at du er så tæt på krydset at du ikke kan nå at bremse.
Brugeravatar

charlie t skrev:Folk har ikke ondt i røven over, at du overser dele af færdselsloven. Men råder dig til at tage straffen, som den nu er, og ikke prøve på at manipulere vidner for at slippe for straf, det kan jo hurtigt ende med straf alligevel.
Men har du ikke fast arbejde, så er bøden og de 3 års pæne kørsel vel til at overkomme?

Kommentarer som "Brug i stedet pengene på noget ekstra køreundervisning" ligner da ikke særlig meget råd om færdselsloven? :/ Hmm..

Og ja, I tror vel også jeg vil manipulere et vidne, for så dum er jeg jo :dance: - bøden er intet problem, har massere af penge, men klippet er tilgengæld et kæmpe problem, for nægter at køre 103 på hovedvejen i 3 år. Det er upålideligt!
Brugeravatar

Jeg nøjes med at gentage dette.

Du skriver selv at der holdt en bil så du ikke kunne komme over for gult - Heri ligger problemet jo, du må slet ikke fortsætte over for gult.
Brugeravatar

Styrkeliste

method skrev:
charlie t skrev:Folk har ikke ondt i røven over, at du overser dele af færdselsloven. Men råder dig til at tage straffen, som den nu er, og ikke prøve på at manipulere vidner for at slippe for straf, det kan jo hurtigt ende med straf alligevel.

Kommentarer som "Brug i stedet pengene på noget ekstra køreundervisning" ligner da ikke særlig meget råd om færdselsloven? :/ Hmm..

Og ja, I tror vel også jeg vil manipulere et vidne, for så dum er jeg jo :dance: - bøden er intet problem, har massere af penge, men klippet er tilgengæld et kæmpe problem, for nægter at køre 103 på hovedvejen i 3 år. Det er upålideligt!

Det er enormt svært at skelne ironien i dine indlæg.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Galleri: Vis galleri (5)

method skrev:

Hell, du skrev det da selv som forslag uden nogen form for ironisk smiley (dette er tekst og altså ikke tale), så det vel klart det bliver opfattet som et evt. seriæst foretagende.

Så tag motorvejen. :hihi:

logbog anno 2015
Brugeravatar

Styrkeliste

Glæd dig til jeg kommer i politiet, så kan du snakke om FUCKING COP :lol: ej, det sidste jeg vil være er sku da færdselbetjent.. :D
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Rosenhøj skrev:

Jeg nøjes med at gentage dette.

Du skriver selv at der holdt en bil så du ikke kunne komme over for gult - Heri ligger problemet jo, du må slet ikke fortsætte over for gult.

Nej, det er jeg så faktisk godt klar over. Helt tilbage i børnehaveklassen der legede vi en leg der hedder "RØD, GUL, GRØN", så er godt klar over hvad farverne betyder. Desuden havde vi også om hvad farverne betyder, da jeg tog mit kørekort.
Men jeg havde travlt, og kørte over for semi rødt/gult, og jeg siger at jeg intet har i mod at skulle få et klip i kortet for dette, da jeg godt ved det er forkert!

MEN men men, det var slet ikke det tråden handlede om. Men om mine chancer for at komme af med det andet klip, som var totalt hen i vejret!
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster