Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Alexanderkm skrev:Hej SG. Har 2 faktisk 3 spørgsmål..
1: Jeg har virkelig mistet lysten for dødløft, og vil godt ha en øvelse der kan erstatte den i situationer. feks køre dødløft om tirsdagen og så den anden øvelse istedet for dødløft om torsdagen.. Nogle forslag?
Sumo
Snatch
RDL
RAckpulls
Godmornings
2: De piller der hedder BCAA, er det noget der vil hjælpe noget, Og hvad gør de helt præcist og hvordan skal de tages?
3: No Xplode, er det pengene værd og hvis jeg tager det skal jeg så stoppe med at tage mit kreatin? og hvordan skal det præcist tages?
nej
Tak,

Alexanderkm skrev:Og er der nogle der kan forklare mig om Animal M stack og forklare hvad det gør og om det er pengene værd og hvordan det tages?
det virker hver gang og er alle pengene værd 

JZilmer skrev:Drop nu bare tanken om de skodprodukter!
Jeg tror du kunne få ganske fine resultater, såfremt du blot lagde en brøkdel af den energi du ligger i jagten på det perfekte kosttilskud hvor det hører hjemme - nemlig i træningscenteret.

Lyngbeck skrev:Alexanderkm skrev:Og er der nogle der kan forklare mig om Animal M stack og forklare hvad det gør og om det er pengene værd og hvordan det tages?
Prøv med maddet virker hver gang og er alle pengene værd

Alexanderkm skrev:Lyngbeck skrev:Alexanderkm skrev:Og er der nogle der kan forklare mig om Animal M stack og forklare hvad det gør og om det er pengene værd og hvordan det tages?
Prøv med maddet virker hver gang og er alle pengene værd
Hvis du kender til Animal M stack vil du så ikke være sød at forklare mig hvad det gør og hvordan det tages?
det virker hver gang og er alle pengene værd 

Alexanderkm skrev:JZilmer skrev:Drop nu bare tanken om de skodprodukter!
Jeg tror du kunne få ganske fine resultater, såfremt du blot lagde en brøkdel af den energi du ligger i jagten på det perfekte kosttilskud hvor det hører hjemme - nemlig i træningscenteret.
Så er det godt det ikke er dig der bruger energi på det, men det er mere spild af energi og tid at give sådan en latterlig kommentar når jeg gerne vil prøve det.. Det ødelægger jo ikke din træning, men måske spild af penge. Men det overlever jeg nok..
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Alexanderkm skrev:Hvis jeg spørger om det samme så er det nok fordi jeg ikke har fået svar.

Alexanderkm skrev:Hvis jeg spørger om det samme så er det nok fordi jeg ikke har fået svar.

Vesterling skrev:- Prøv at løb med hoved ind i en mur og se om du får et anderledes syn på tingene.

Andars skrev:Vesterling skrev:- Prøv at løb med hoved ind i en mur og se om du får et anderledes syn på tingene.
Haha, den kommentar redede min aften. Jeg var færdig af grin. Godt gået.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster