Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ruben S skrev:har hørt en fugl synge om at det ikke er så godt at løbetræne hvis man køre cut og stadig vil beholde noget så meget masse så muligt, derimod er cykling hvis godt

Vauve skrev:Personligt ville jeg ikke cutte så tæt på julen, som jeg ved for mig selv vil være præget af druk og godt madMen det er self bare mig, og hvis du ikke vil lade dig styre af højtiden så er det jo helt i orden ;)

qazws skrev:Vauve skrev:Personligt ville jeg ikke cutte så tæt på julen, som jeg ved for mig selv vil være præget af druk og godt madMen det er self bare mig, og hvis du ikke vil lade dig styre af højtiden så er det jo helt i orden ;)
Dårlig undskyldning; der er altid en eller anden dårlig grund til at udskyde det (fødselsdage, højtider osv.)

Friche skrev:Du skal jo have lidt energi til vægttræningen så der skal trods alt være nogle kulhydrater. Dem du spiser lige træning før vil slet ikke nå at blive optaget.
Og iøvrigt så skal du passe på med at tabe dig for meget jo. Mere end 500 gram om ugen så vil det nok gå rimeligt meget udover massen. Og hvis det er dig på billedet så er det jo ikke så meget fedt du har på kroppen.
Bulker videre indtil den 1. januar og påbegynder cuttet der 
defiantbody skrev:Friche skrev:Du skal jo have lidt energi til vægttræningen så der skal trods alt være nogle kulhydrater. Dem du spiser lige træning før vil slet ikke nå at blive optaget.
Og iøvrigt så skal du passe på med at tabe dig for meget jo. Mere end 500 gram om ugen så vil det nok gå rimeligt meget udover massen. Og hvis det er dig på billedet så er det jo ikke så meget fedt du har på kroppen.
Hurtig respons fra jer alle
Ja er godt klar over jeg vil skal holde mig kcal underskud omkring de 500 og så evt. en refeed dag hver 10. dag eller lign.
Men uanset om de carbs optages eller ej, bidrager de jo stadig til energi regnskabet, idet jeg ville jo forbrænde yderligere kcals hvis jeg ikke havde indtaget dem før træning ?
Men mener og har læst op til flere gange at en slags cardio er bedre end andet når vi taler cut ? Er det bare en and ? Har bl.a. også hørt den med cykling udkonkurrere løb.
Og ja er godt klar over det med højtidenBulker videre indtil den 1. januar og påbegynder cuttet der
Vil bare indsamle lidt viden

TheFatboy skrev:qazws skrev:Vauve skrev:Personligt ville jeg ikke cutte så tæt på julen, som jeg ved for mig selv vil være præget af druk og godt madMen det er self bare mig, og hvis du ikke vil lade dig styre af højtiden så er det jo helt i orden ;)
Dårlig undskyldning; der er altid en eller anden dårlig grund til at udskyde det (fødselsdage, højtider osv.)
Det er da ikke en dårlig undskyldning...

Mini-Fisker skrev:Angående carbs før træning, så spiser jeg selv havregryn ca 1 time før, og det giver en masse energi til træning, er svært ved at beholde højt intensitet gennem hele træningen uden mine carbs, og helst langsommme såsom. At det ikke bliver optaget afhænger jo hvilket slags carbs det er. Så det giver jeg ikke Friche ret i.

Friche skrev:Mini-Fisker skrev:Angående carbs før træning, så spiser jeg selv havregryn ca 1 time før, og det giver en masse energi til træning, er svært ved at beholde højt intensitet gennem hele træningen uden mine carbs, og helst langsommme såsom. At det ikke bliver optaget afhænger jo hvilket slags carbs det er. Så det giver jeg ikke Friche ret i.
Altså hvis det skal optages meget hurtigt skal det være noget simpelt sukkerværk, og der er jo ikke optimalt for en på cut. Og umiddelbart lyder det til at topicstarter er ret seriøs omkring cuttet så det vil jeg ikke anbefale.

defiantbody skrev:Friche skrev:Mini-Fisker skrev:Angående carbs før træning, så spiser jeg selv havregryn ca 1 time før, og det giver en masse energi til træning, er svært ved at beholde højt intensitet gennem hele træningen uden mine carbs, og helst langsommme såsom. At det ikke bliver optaget afhænger jo hvilket slags carbs det er. Så det giver jeg ikke Friche ret i.
Altså hvis det skal optages meget hurtigt skal det være noget simpelt sukkerværk, og der er jo ikke optimalt for en på cut. Og umiddelbart lyder det til at topicstarter er ret seriøs omkring cuttet så det vil jeg ikke anbefale.
Nej, tænkte netop også på at indtage nogle komplekse carbs til træning, det blir og højst sandsynligt havregryn som fiskerSå gemmer jeg dem med højt GI til efter træning.
Men dvs. kun hurtige carbs efter træning og en smule om morgenen ? Derudover lidt komplekse pre work out og ellers skal der skæres så mange carbs af som muligt ?
Prøver lige at lede efter teorien bagved at cykling f.eks. skulle være bedre end løb. Det kunne meget vel være at det var pga. deres tunge vægt som er blevet nævnt ? Men det kunne vel også være noget med ens puls ?

defiantbody skrev:Friche skrev:Mini-Fisker skrev:Angående carbs før træning, så spiser jeg selv havregryn ca 1 time før, og det giver en masse energi til træning, er svært ved at beholde højt intensitet gennem hele træningen uden mine carbs, og helst langsommme såsom. At det ikke bliver optaget afhænger jo hvilket slags carbs det er. Så det giver jeg ikke Friche ret i.
Nej, tænkte netop også på at indtage nogle komplekse carbs til træning, det blir og højst sandsynligt havregryn som fiskerSå gemmer jeg dem med højt GI til efter træning.
Men dvs. kun hurtige carbs efter træning og en smule om morgenen ? Derudover lidt komplekse pre work out og ellers skal der skæres så mange carbs af som muligt ?
Prøver lige at lede efter teorien bagved at cykling f.eks. skulle være bedre end løb. Det kunne meget vel være at det var pga. deres tunge vægt som er blevet nævnt ? Men det kunne vel også være noget med ens puls ?

Friche skrev:Mini-Fisker skrev:Angående carbs før træning, så spiser jeg selv havregryn ca 1 time før, og det giver en masse energi til træning, er svært ved at beholde højt intensitet gennem hele træningen uden mine carbs, og helst langsommme såsom. At det ikke bliver optaget afhænger jo hvilket slags carbs det er. Så det giver jeg ikke Friche ret i.

Mini-Fisker skrev:defiantbody skrev:Friche skrev:Mini-Fisker skrev:Angående carbs før træning, så spiser jeg selv havregryn ca 1 time før, og det giver en masse energi til træning, er svært ved at beholde højt intensitet gennem hele træningen uden mine carbs, og helst langsommme såsom. At det ikke bliver optaget afhænger jo hvilket slags carbs det er. Så det giver jeg ikke Friche ret i.
Lyder rigtig fornuftigt, med hensyn til andre spg til carbs osv vil jeg anbefale dig at læse denne artikel:
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance_bodybuilding/the_carb_cycling_codex
Den er bygget op omkring John Berardi's som er en af verdens førende forskere indenfor carbs, carbstiming osv.
Det er bygget op på du kun får carbs tre gange om dagen. Om morgenen, før og efter træning. Dog viser artiklen der ikke carbs før træning, men det er en vigtig mener jeg, da det giver en masse energi til træning! Men læs artiklen, og så ellers på en artikler med John Berardi (PH.d) så er du dækket godt ind.

Mini-Fisker skrev:Friche skrev:Mini-Fisker skrev:Angående carbs før træning, så spiser jeg selv havregryn ca 1 time før, og det giver en masse energi til træning, er svært ved at beholde højt intensitet gennem hele træningen uden mine carbs, og helst langsommme såsom. At det ikke bliver optaget afhænger jo hvilket slags carbs det er. Så det giver jeg ikke Friche ret i.
Det behøver jo ikke blive optaget hurtigt, derfor jeg spiser mine gryn 1 time før ca.

Ruben S skrev:har hørt en fugl synge om at det ikke er så godt at løbetræne hvis man køre cut og stadig vil beholde noget så meget masse så muligt, derimod er cykling hvis godt
(hvilket det absolute heller ikke er.)

Andersbr skrev:Ruben S skrev:har hørt en fugl synge om at det ikke er så godt at løbetræne hvis man køre cut og stadig vil beholde noget så meget masse så muligt, derimod er cykling hvis godt
Kæft livet ville være nemt, hvis alt var så sort/hvidt(hvilket det absolute heller ikke er.)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster