Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mandag:
biceps
ryg
ben
mave

Henriksen skrev:Det program er sq ikke muligt og lave medmindre du laller rundt til din træning![]()
Du kan ikke træne 6 dage i træk og kun 1 hvile dag på en hel uge. For så træner du ikke hårdt nok.
Jeg ville nok smide en hviledag ind på din onsdag også. Det giver dig altså lidt mere restitution mellem mandag og torsdag som er ben og ryg biceps

rask skrev:Henriksen skrev:Det program er sq ikke muligt og lave medmindre du laller rundt til din træning![]()
Du kan ikke træne 6 dage i træk og kun 1 hvile dag på en hel uge. For så træner du ikke hårdt nok.
Jeg ville nok smide en hviledag ind på din onsdag også. Det giver dig altså lidt mere restitution mellem mandag og torsdag som er ben og ryg biceps
Onsdag og lørdag er jo "bare" konditionstræning, så jo, det vil jeg godt mene han kan.
Han kommer rent faktisk kun muskelgrupper igennem 2 gange i ugen, så der er masser af mulighed for at træne "hårdt"

pjatte skrev:hey tak for de mange indlæg.
altså rækkefølgen jeg har skrevet dem op i er helt tilfældigt.
men rigtig mange tak for hjælpen for når dem der har lavet indlæg siger at det er okay må det jo os være det så der er jo ikke andet for ind at bare komme i gang med at få løftet noget jern.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster