Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1322
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1320

Følg bodybuilding.dk på

EU og Kosttilskud

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej.... Jeg har lige læst en artikel omkring 23 ud af 24 kosttilskud er fyldt med steroider... - http://www.dr.dk/P4/Aarhus/Nyheder/Aarh ... 071738.htm

Vil bare gerne vide, om EU har de samme regler, som Danmark, hvad angår kontrol af kosttilskud...

Og er sikkerheden i top, selvom man køber kosttilskud fra danske hjemmesider, men med hovedsæde i udlandet

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg er dybt imponeret over, at det er lykkedes ham at finde så mange kosttilskud som indeholder anabole steroider. Han må virkelig have ledt hårdt efter det.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Labze skrev:Jeg er dybt imponeret over, at det er lykkedes ham at finde så mange kosttilskud som indeholder anabole steroider. Han må virkelig have ledt hårdt efter det.

Da jeg så et indslag om det i TV Avisen hentede de dem fra de underligste og mest suspekte sider. Det virker underligt ikke lige at informere om, at pillerne er hentet hjem fra 9toTheTrenSTAk4INSANEMUSCLE2months2BigGunzzzzz.ru :-k
Brugeravatar

Reputation point: 2

"Andreas Kimergaard har som et led i sin forksning indkøbt 24 kosttilskudsprodukter på nettet, og ud af 24 indeholdt 23 farlige anabolske steroider."

Ok o_O det kan da umuligt være, 24 vildt random mærker, som de har købt hjem. Uden at vide der HAR Været noget i.

Det har er vel bare endnu en, skræmmekræmmekampagn mod bodybuilding og folk der indtager helt ufarlige kosttilskud :/
Sidst rettet af Drot 8. sep 2013, 15:31, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00

Det er bare endnu et sørgelig forsøg på at lave en "os mod dem" stemning og udrydde alt hvad der hedder vægttræning i danmark.
Det hele handler i bund og grund om at der er en eller anden lille sørgelig gut der er blevet vraget af en pige, for en trænet fyr. ( det er i hvert fald min teori)
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00

Det er bare fordi, jeg lige har købt noget kreatin på link slettet, og det passede selvfølgelig med, at jeg læste den artikel, så er lidt påpasselig med det nykøbt kreatin...... Og det der gøre mig mere påpasselig var, at jeg så, at link slettet´s hovedsæde var i Cypern (som er medlem af EU heldigvis)

Mærkeligt at der ikke fremgår en liste over de såkaldte farlige produkter, det ville måske være på sin plads når der nu er fundet som mange "farlige anabolske steroider" i dem, eller de venter måske på at "ADD" laver en ny video med Ditlev så han kan forklare os alle sammen, hvor farligt det er at bruge kosttilskud...... :twisted:
Billede
Brugeravatar

Noise skrev:Mærkeligt at der ikke fremgår en liste over de såkaldte farlige produkter, det ville måske være på sin plads når der nu er fundet som mange "farlige anabolske steroider" i dem, eller de venter måske på at "ADD" laver en ny video med Ditlev så han kan forklare os alle sammen, hvor farligt det er at bruge kosttilskud...... :twisted:

Det lød til, at der ville komme en liste, når undersøgelsen var fuldstændig færdig

Hej link slettet… Jeg har lige læst en artikel omkring kosttilskud fra udlandet er fyldt med steroider… Jeg kan se, at jeres firma/virksomhed er registreret i Cypern… Er jeres produkter godkendt i EU og kan i forsikre kunderne, at jeres produkter ikke er en af de steroide-fyldte produkt

Svaret fra link slettet

Ja alle produkter er 100% sikre. Undersøgelsen du henviser til er baseret på ukendte sider der ofte reklamer med ordlyden "sådan tabte jeg mig 20 kg på X dage" eller "sådan blev jeg ripped på 4 uger" med en uprof side og lyske google translate oversættelser. Hvis du ringer til Andreas som har lavet undersøgelsen vil han bekræfte dette. Desværre har nyhederne benyttet ordlyden "kosttilskud" ret misvisende synes vi.

Vi forhandler kun anerkendte mærker og sikre tilskud :)

/Anders

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster