Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Henning_F skrev:Velkommen tilbage stærke mand fra Randers.![]()
Nogen stævneplaner for resten af året?

Grumpy skrev:Fedt med en erfaren gut, der gider logge
Jeg vil i hvert fald give det et forsøg 

Ellers en stille og rolig træning, hvor jeg mest fik trænet stemmebåndet. Jeg sprang alt armtræning over for at skåne min venstre arm/skulder.
Først trænede jeg lidt med Kenneth og så gik der 2-3 timer inden jeg så et levende væsen igen. Her kiggede Jesper og Veirum forbi. En klublegende i skikkelse af Martin Voldum kiggede også fordi for at træne stemmebåndet. Min styrke var overraskende god i dag. Jeg var endda tæt på at lave 292,5 kg i dødløft. Tæt på er dog ikke godt nok, så løfter vægten på næste fredag. Det er fedt, at styrken er på vej frem i dødløft. I dag skulle jeg faktisk slet ikke dødløfte.

Styrken var da også ganske fin i dag. Mit bænkpres er stadig ikke godt, men det er blevet bedre. Squatten var til gengæld rigtig let:O Jeg kunne slet ikke mærke fredagens PR i dødløft i ryggen. Jeg var faktisk rigtig frisk. Jeg trænede sammen med 2*Lasse og Jesper.

En stille og rolig omgang. Jeg holder lidt pause med armtræningen for at skåne min venstre skulder.

Legkongen skrev: I dag lavede jeg 270 kg i sumodødløft uden bælte - mest for sjov for lige at prøve det, da det var længe siden sidst.

Træning: Jeg holder en pause på ubestemt tid med presseøvelser og dropper træningen helt resten af ugen for at give min "dårlige" skulder noget mere ro

MagtPrehn skrev:Træning: Jeg holder en pause på ubestemt tid med presseøvelser og dropper træningen helt resten af ugen for at give min "dårlige" skulder noget mere ro
Jeg sammenlignede på tværs af bookmakerne Danske spil, Betfair, Unibet, Nordic bet og Bet365, og det højeste odds for at Faber ville lave en presseøvelse indenfor den første uge efter Videbæk Cup er 1,10. 60% af bookmakerne ligger på 1,05
held og lykke i weekenden i øvrigt. Jeg prøvede febrilsk at samle et hold i HSF til stævnet, men der var ikke meget interesse

Legkongen skrev:Fredag:
Træning i A.K. Frem i Randers:
I dag var en stille og rolig omgang, hvor der ikke kom det store sved på panden. Rart med en sådan træning! Jeg trænede sammen med Toftdahl, Robin, Mick, Jacob, Bahrs, Jacob (b), Jesper, Morten og Lasse (b).
Boardpress 5 cm
5*100
5*120
5*150
4*170
4*170
4*170
Liggende logpress
5*111
5*131
5*141
Squat
5*80
5*110
5*110
5*110
Dødløft
6*70
6*120
3*170
1*220
0*295 kom kun omkring 3 cm op
Skulder stabilitetsøvelser
"

Ruskie skrev:Legkongen skrev:Fredag:
Jaja 4 dage er jo selvfølgelig osse et lang stykke tid...![]()
Du bliver squ en fremragende politikker.....![]()
![]()
God Weekend Martin

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 122 gæster