Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1504
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1502

Følg bodybuilding.dk på

færdig produceret kylling

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har oprettet et topic omhandlende det før, men jeg valgte lige at søge på det, og fandt at der før er nævnt tvivl om kvaliteten på færdig stegt/produceret kylling.

Ingredienser ser således ud:
http://imgur.com/RDrQUfw

Næringsindholdet ser således ud:
http://imgur.com/EwYTIFT

Jeg er dog også skeptisk over for næringsindholdet, er det helt præcist? Jeg kan huske da en kakaomælk endte på 20g protein pr. 100g, og det ikke langt tid siden jeg så den selv samme kakaomælk, som stadig bar den ukorrekte næringsindholds information..

Hvad synes i om sådan noget kylling man køber i supermarkeder? (mit er købt i metro) som man bare skal smide ind i mikrobølgeovnen? Er kvaliteten på kyllingen lavere end hvis man f.eks. selv vælger at købe olivers ferske kylling ind, og lave det selv?

Jeg spiser ca. 450g om dagen af det her kylling.

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Næringsindholdet ser som sådan rigtig nok ud.

Nu kommer det jo an på hvordan du bedømmer "kvalitet". I min verden er kvaliteten forringet når vi snakker et produkt der pludselig indeholder diverse stabilisatorer, stivelsesprodukter osv. Især når du meget let kan få et helt "rent" produkt (almindelig kylling).

Hvad er kg prisen på det der?

Mit tip: Brug en halv time på at stege en giga røvfuld kyllingefileter. Har flere pander kørende på én gang.
Fat en kniv der er skarp som et Katana og skær det i strimler. Frys/køl ned i bøtter/frostposer i portionsstørrelser der passer dit behov. Det er så let lige at ordne på et tidspunkt hvor man alligevel bare havde set fjernsyn. Se fjernsyn imens evt.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:Næringsindholdet ser som sådan rigtig nok ud.

Nu kommer det jo an på hvordan du bedømmer "kvalitet". I min verden er kvaliteten forringet når vi snakker et produkt der pludselig indeholder diverse stabilisatorer, stivelsesprodukter osv. Især når du meget let kan få et helt "rent" produkt (almindelig kylling).

Hvad er kg prisen på det der?

Mit tip: Brug en halv time på at stege en giga røvfuld kyllingefileter. Har flere pander kørende på én gang.
Fat en kniv der er skarp som et Katana og skær det i strimler. Frys/køl ned i bøtter/frostposer i portionsstørrelser der passer dit behov. Det er så let lige at ordne på et tidspunkt hvor man alligevel bare havde set fjernsyn. Se fjernsyn imens evt.

Jeg betaler ca. 85 - 95kr for 2kg.

Jeg har selv prøvet at lave min kylling selv, men synes altid bare at efter man har frysset kyllingen ned bliver den altid så tør og kedelig :/

man skal bare anskaffe sig en georgeforeman-/panini grill, så tager det ingen tid at grille lækre og saftige stykker kylling og man skal stortset ikke passe det :)
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Moose skrev:man skal bare anskaffe sig en georgeforeman-/panini grill, så tager det ingen tid at grille lækre og saftige stykker kylling og man skal stortset ikke passe det :)

Hvor kan man anskaffe sig sådan nogle? :)

Moose skrev:man skal bare anskaffe sig en georgeforeman-/panini grill, så tager det ingen tid at grille lækre og saftige stykker kylling og man skal stortset ikke passe det :)

Er der nogle som kan anbefale en bestemt en? Jeg har set på nettet og de går helt fra 150 til 1000... så er lidt lost i hvilken en jeg skal vælge..

Til mit oprindelige spørgsmål, når jeg snakker om "kvalitet" taler jeg om normalt fersk kylling er betydeligt bedre end dette kylling? Altså om denne "lavere kvalitet" kan have en effekt på hvor meget masse jeg kommer til at gaine?

Bumb :)

RippedInFourWeeks skrev:Jeg har oprettet et topic omhandlende det før, men jeg valgte lige at søge på det, og fandt at der før er nævnt tvivl om kvaliteten på færdig stegt/produceret kylling.

Ingredienser ser således ud:
http://imgur.com/RDrQUfw

Næringsindholdet ser således ud:
http://imgur.com/EwYTIFT

Jeg er dog også skeptisk over for næringsindholdet, er det helt præcist? Jeg kan huske da en kakaomælk endte på 20g protein pr. 100g, og det ikke langt tid siden jeg så den selv samme kakaomælk, som stadig bar den ukorrekte næringsindholds information..

Hvad synes i om sådan noget kylling man køber i supermarkeder? (mit er købt i metro) som man bare skal smide ind i mikrobølgeovnen? Er kvaliteten på kyllingen lavere end hvis man f.eks. selv vælger at købe olivers ferske kylling ind, og lave det selv?

Jeg spiser ca. 450g om dagen af det her kylling.

Forarbejdet mad er aldrig at foretrække, da der er en masse konserverings midler i, køb hellere nogle fileter og smid en hel pose i ovnen(gerne frosne), med krydderi, giv dem 40 min på 180. Og vupti så har du lækker saftig kylling, og så smide du bare dem du skal gemme i fryseren, mens det de stadigvæk er varme, i portioner.
De skal bare tø op i køleskabet, og så lunes...... GUF GUF siger jeg bare.... =D>

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog

RippedInFourWeeks skrev:

Er der nogle som kan anbefale en bestemt en? Jeg har set på nettet og de går helt fra 150 til 1000... så er lidt lost i hvilken en jeg skal vælge..

Jeg har en billig en fra tristar, som jeg købte fra redcoon.dk.
der er absolut ingen muligheder for justering af varme, men alligevel laver den de saftigste kyllingefileter
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvad er fordelen ved en kontaktgrill a la tristar fremfor en alm. pande (eller grillpande?)

Logbog: Ingen logbog

rubo skrev:Hvad er fordelen ved en kontaktgrill a la tristar fremfor en alm. pande (eller grillpande?)

hurtigere, letter rengøring, man skal ikke passe kødet (kun vide ca. hvor lang tid det skal have) og kødet bliver saftigere.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvis man ikke kan finde ud af at lave juicy chicken på en almindelig pande så bør man upgrade sine evner i et køkken. Det er så easy... :) en bordgrill er nice, men slet, slet ikke et must for saftig kylling.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online