Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Aluminium skrev:
Når jeg er i byen, har jeg lagt mærke til at jeg nemt får det varmt, og endda kan begynde helt at svede (specielt i ansigtet). Specielt hvis man er et temmelig crowded sted hvor det i forvejen er varmt. Godt nok plejer jeg også at have en halvstram t-shirt og blazer på, men stadig. Andre der har det på samme måde?

Pillepinball skrev:Hvis jeg havde en blazer på inde på barer/diskoteker, så ville jeg satme da også svede!! T-shirt eller skjorte er vejen frem ;)

Aluminium skrev:Pillepinball skrev:Hvis jeg havde en blazer på inde på barer/diskoteker, så ville jeg satme da også svede!! T-shirt eller skjorte er vejen frem ;)
Men blazer er jo bare så fint at have på

Weyts skrev:Aluminium skrev:
Når jeg er i byen, har jeg lagt mærke til at jeg nemt får det varmt, og endda kan begynde helt at svede (specielt i ansigtet). Specielt hvis man er et temmelig crowded sted hvor det i forvejen er varmt. Godt nok plejer jeg også at have en halvstram t-shirt og blazer på, men stadig. Andre der har det på samme måde?
Din kropstemperatur stiger ved indtagelse af alkohol, derudover tror jeg at de fleste sveder mere eller mindre når de står på en eller anden overfyldt bar inde i byen.
Desuden sveder man lettere jo bedre form man er i (så vidt jeg ved), da kroppen nemmere udskiller affaldsstoffer.
Ret mig hvis jeg tager fejl.

MakeMeMonster skrev:Weyts skrev:Aluminium skrev:
Din kropstemperatur stiger ved indtagelse af alkohol, derudover tror jeg at de fleste sveder mere eller mindre når de står på en eller anden overfyldt bar inde i byen.
Desuden sveder man lettere jo bedre form man er i (så vidt jeg ved), da kroppen nemmere udskiller affaldsstoffer.
Ret mig hvis jeg tager fejl.
Fejl. Ens kropstemperatur falder faktisk ved indtagelse af alkohol. Pga de høje procenter i whisky osv, giver det en hurtig fornemmelse af varme, men det er ligesom at pisse i bukserne for at holde varmen. Det er derfor en skrøne, når man siger man skal have en skarp hvis man fryser.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster